Nejste přihlášen/a.
Chtěl bych si na stará kolena koupit elektrokolo.Na internetu většinou nabízí max nosnost 120 kg.Já mám 140kg.Prodavač u nás mi řekl že pro takové tlouštíky se nic nevyrábí,leda že bych ochoten zaplatit cca 100 000 kč.Kolo bych chtěl i na "polňačky",takže něco pevnějšího.Má s tím prosím někdo nějaké zkušenosti.Za tip předem děkuji.
Začínal jsem s téměř stejnou váhou asi před 10-ti roky, na klasického cestáka jsem nechal přidělat Bafang a jezdím na něm dodneška, i když to v něm už trochu chrastí. Ale bez poruchy, pouze s generálkou a posílením baterie. Kolo stálo tenkrát asi 12 tis a předělání asi 25. No a s trochou diety jsem na 104 kg a těším se na letošní sezonu.
Az z toho sletis, tak to bude utrata za milion, jen vzlet vrtulniku tak 200.000 Kc
A 100.000 stoji i normalni lepsi neeelktro kolo
Na 30 let starém kole v létě běžně jezdím 10-15 km.Jenže to už dosluhuje.Má solidní konstrukci i dost pevné špice.Jenom převody už jsou značně opotřebené.Tak se zkusím v okolí zeptat jestli by se do toho ještě někomu chtělo to vyměnit.
Pro ostatní takové chytré rady že mám zhubnout si strčte za klobouk.Tady je debata o kolech.Kdybych chtěl zhubnout tak zavedu debatu o hubnutí.
S prominutím pane, ale až si budete na tom elektrokole vlastně jen vozit pr*del, tak vám kromě obezity a s ní souvisejícími nemocemi ještě ke všemu přijde nemoc prostaty, protože ta obrovská hmotnost na malé sedlo udělá své. Protože když odečteme nohy, tak vám na prostatu bude tlačit metrák na ploše velikosti dlaně. Děkuji pěkně.
Takže ona ta souvislost hmotnosti s jízdou na kole není úplně zanedbatelná.
250W je "prd"? Tak schválně si zkuste najít, jaký je dlouhodobý výkon zkušeného cyklisty. To asi budete překvapen.
Jistě, 140kg je "slušná" váha, ale on pán také "přidá" něco ze svého...a v součtu to dá slušné číslo.
Že bude s podobnou zátěží baterie brzo prázdná, to je celkem pochopitelné. Ale u "začínajícího" cyklisty s touto hmotností bych nepředpokládal 5h vyjížďky s nájezdem 150-200km.
Schudnite na normalne hodnoty, to je zaklad. Vyvazat sa s morbidnou nadvahou na elektrobicykli to znamena minimalny vydaj energie. Vy potrebujte pohyb vlastnymi svalmi, nie motorom. Predavac ma pravdu.
Obdivuji vaši potřebu se ke všemu vyjadřovat,i když Vaše rady jsou většinou k ničemu.At otevřu jakoukoliv diskuzi všude Peter.
Kolo který má nosnost ,,120" kilo uveze klidně i 200 kilo pokud bude dost nafoukaný takže si s tím nelámejte hlavu.
140 kilo není moc.
Vážně si myslíte, že nosnost kola je dána pouze tím, že budou "dost nafoukaný" pláště?
Už vidím, jak tazatel půjde reklamovat závadu na kole (které má udávanou nosnost jezdce třeba 90kg)...
Na kole jsou také ložiska, ráfky, špice, brzdy (ono ubrzdit z velkého kopce kolo s jezdcem vážícím 70kg nebo 140kg, to je velmi podstatný rozdíl).
Jsou kola s povolenou zátěží třeba i 160kg, ale to je počítán jezdec, kolo, náklad...prostě komplet.
U levnějších typů odpružených vidlic (a i některých dražších) by také mohl být problém, nejen v jejich tuhosti, ale i možnosti seřízení pro takto těžkého jezdce.
Odvazne tvrzeni. Minimalne u dratu a rafku bych mel pri 200kg uz trochu pochybnosti.
Uzitecne zatizeni (tedy nosnost) 200kg nema ani Jawa 350 a to je preci jen robustnejsi konstrukce nez kdejake kolo.
Tak já si minulý rok koupil tohle:
Začínal jsem s váhou 155 Kg, a za těch pár měsíců, co se dalo ještě jezdit, jsem sletěl o víc než 25Kg dolů, a troufnu si říct, že díky tomu, že mám elektro. Stálo mě to i s širším sedadlem, jinýma gripama a helmou, chráničema, těma různýma kabelama na věci, blinkrama atd, cca 120 000,-Kč, ale nelituju ani vteřinu. Mám i normální kolo, a na něj jsem prostě moc línej. S elektrem to člověka hodně baví. Dostaneš najednou nohy Kapitána Ameriky, a vyloženě chceš jezdit. Trochu to připomíná motorku, jen s tím, že Tě nikdo nedrbe, když tu a tam potřebuješ vjet na chodník. Pořiď si ještě headbone sluchátka, abys slyšel muziku, a zároveň i co se děje kolem Tebe. Doporučuju Aftershocky. Pokud máš malé dítě, doporučuju ještě vozík, ten můj stál cca 20 000,- a je to skvělá věc. Jak bude hezky, do auta nesedneš. Taky je to super na nákup, a zase, s kolem neřešíš parkování, prostě to přivážeš ke stojanu, a nákup pak nahážeš do vozíku. Navíc když máš ten dětskej vozík, řidiči aut jsou extrémně ohleduplní, nebo jsem teda ještě na žádnýho dementa nenarazil (UK UK UK).
Jsem se rozkecal o něčem jiným, sorry Každopádně tohle kolo uneslo i mě, sice polňačky minimálně, ale nemám dojem, že bych ho přepínal. Jo a rám je 21"Je to už pořádnej macek, ale jsi kus chlapa. Co bych ještě doporučil, tak pozor na řazení při záběru, to si zničíš řetězku. Musíš prostě řadit před kopcem, ne v kopci, když zabíráš. Mně už mockrát praskl řetěz, tak si vozím jeden ssebou, plus opravnou sadu. Určitě jak jsem řekl sedadlo, koupil jsem široký gelový, a je to ok. Stejně tak gripy, dej do toho prachy, nekupuj nic levnýho. To samý chrániče, helma, rukavice. Jo a ještě zrcátko. Já si to svoje zase urazil, ty řidítka jsou fakt široký, takže koukám po tom zrcátku na helmu, přijde mi to lepší. Blinkry koupíš v číně. Už se dělají takový, že nejsou v jednom, ale rozdělíš je na dvě světla. Funguje to skvěle, a udělal jsem si z drátu takový tykadla, takže v autě za mnou je jim jasný, kam míním jet. Ale stejně ukazuju, pořád je to kolo nízký. Tak závěrem bych Ti prostě řekl, at nešetříš. V tomhle je fakt hovadina kupovat levný věci.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.