Nejste přihlášen/a.
Ahoj, máte někdo elektrokolo? Myslíte že se vyplatí? Kolik vás vyjde nabíjení na dejme tommu 100 Km? Mám vyhlídlé toto: alza.cz/...
Pokud to máte na dojíždění kousek do práce, tak proč ne, ale na seriozní ježdění bych se poohlédl po něčem lepším. Kolik vás bude stát nabíjení z nuly na 100% si snadno vypočítáte podle svého tarifu a Wh kapacity nabíjeného akumulátoru (většinou se ale nenabíjí od nuly a pak se to odhaduje blbě, pořiďte si měřák do zásuvky).
Těžko říct, v téhle ceně bude asi hodně ošizené. Podivuji se tomu, že kolo má motor v zadním kole, ale má jen jeden převodník, a to sice ten největší, takže do kopců bude vše na motoru. Rám také vypadá zvláštně. Nevím jak teď, ale značka Olpran patřila k těm nejslabším, výrobce Shimano evidentně bojkotuje, no já bych do tohohle kola nešel.
Máte pravdu., omluvám se.
Na elektrokole se to za 30minut opravdu nedá, protože má rychlost omezenou na max.25km/h.
15 km na elektrokole určitě zvládne pod 30 min. Při 25km/h se jen vypne přípomoc, z kopce ale může jet klidně šedesátkou.
Partner mi předělal mé kolo Sobi 20 na elektrokolo. Jsem lína šlapat. Takže když jezdím, tak nešlapu vůbec.
Nabíjení na 100 km mě stojí přibližně 9 Kč, při ceně 1 kWh = cca 6 Kč.
Sobi 20 jsem koupila za 500 Kč. Přestavění na elektrokolo stálo 8 500 Kč. Repasování baterky co 4 roky 3 120 Kč / 1 repas.
Jinak si spíš ujasněte, zda chcete tak drahé elektrokolo. To je diametrálně draží než veškerá elektrika, co kdy projezdíte. Také se připravte, že když budete často jezdit a nabíjet a vybíjet baterku, na investici do baterky pravidelně co 2-4 roky nová. Na jedno nabití stojí 3-4 x více opotřebení baterky než ta elektřina, kterou nabíjíte. Abyste s tím počítal.
3 120 Kč za repas? To máte dobrý. Repas běžné Li-ion baterky 13Ah/36V s japonskými články stojí kolem 10 000 Kč, teď možná už víc.
Vám při repasu namíchají staré články s novými? Zajímavé. Správně se repas dělá tak, že se vymění všechny články za nové, a pak samozřejmě ten repas stojí skoro tolik co nová baterka.
Repas mi dělá / dělal partner. Takže vlastně platím pouze ty baterky (materiál), nikoliv jeho práci. V baterkách, které partner autorsky konstuuje, nikdy neodejdou naráz všechny články. (Proto tam mám i součástku kontroler)
Nejdříve mi baterku rozmontuje. Proměří pečlivě všechny články. Ty, které už jsou špatné dá pryč. Ty, které ještě budou moci sloužit, ale už nejsou jako nové, optimalizuje a spáruje tak, aby byla zajištěná co nejvyšší účinnost. Přidá nové za ty, které dal úplně pryč. Celkově několikrát proměří, všechny spáruje nejlíp na světě. A pak mám repas baterku nejlepší na světě. Věřím, že kdyby se na mém kole někdo projel po repasu, nepozná, že to byl repas a bude si myslet, že mám novou baterku.
On to není zas tak špatný nápad elektrokolo na dojíždění do práce. 15 km je na denní dojíždění docela dost (pro nesportovce).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.