Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Skupina cyklistů zabírá celý pruh

Od: conconi® odpovědí: 29 změna:

Také vás tak dokážou vytočit skupiny cyklistů - sportovců, zabírající celý jízdní pruh nebo jsem jen já tak nesnášenlivá můra. Cosi jsem zaslechla, že cyklisti mají jezdit v pravo, co nejvíce při pravém okraji vozovky.

 

 

29 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

kolista

4x

Radši bys aby jeli za sebou a udělali štrůdl 40 metrů dlouhý? Ten se předjíždí opravdu dobře Někdy vem kolo a zkus se projet po silnici, možná změníš názor... Mmch. pokud na kole jedeš předpisově úplně vpravo, tak na tebe řidiči s.. a míjí natěsno velkou rychlostí bez ohledu na situaci v protisměru (navíc na krajnici se často píchne o kamínek). Pokud jedeš tam kde má auto pravé kolo tak vytváříš opticky překážku a auto předjíždí bezpečněji. = jezdit úplně u kraje výrazně zvyšuje riziko že tě auto sejme.

Balík cyklistů je srovnatelný s traktorem, taky tě vytáčí že bys je nejradši skopávala ze silnice?

Zajímavé, že v celé západní Evropě s cyklistama nemají problém. Prostě zpomalí, počká až v protisměru nic nejede a až pak předjíždí. (Když tam jedu na kole tak mi to přijde až blbé)

Tady každý spěchá a klidně se nas... mezi kolo a kamion v protisměru tak že o kolo skoro škrtá zrcátkem. Stejně tak cyklisti jezdí bez světel atd. Procento blbů je v obou skupinách zhruba stejné..

Nezapomínej, že auto je smradlavá piksla která všude překáží, ale kolo nesmrdí a místa zabere mnohem míň.

V Západní Evropě běžně vídám manažery v obleku na kole a lidem to přijde normální, i tomu manažerovi. Tady by byl za totální socku co nemá na auto.

Takže až zase dojedeš autem balík, tak místo "zasr. pumpičkáři co se tu roztahujou" popřemýšlej kolik místa by zabrali a kolik smradu vyrobili kdyby jeli autama...

 

tondac*

4x

Podle mých zkušeností - ten co jezdí jako prase v autě, jezdí jako prase i na kole. Nejhorší jsou ti selfmanažeři, kteří to po obědě zapíchnou v oupnspejsu a ve služebním TDi se ženou po Praze devadesátkou, cestou protroubí školáky a důchodce na přechodu, agresivně předjíždí, aby pak na každém semaforu čekovali mejl nebo fejsbůůůček a díky tomu snížili průjezdnost křižovatky na 50% a na protroubení zpoza čekajíích neštastníků zareagovali zvednutým prostředníčkem. Na kraji Prahy se převléknou do stylového polstrovaného cyklistického outfitu z nějakého firemního týmbildingu, vytáhnou vystajlované kolo minimálně 29 palců za minimálně 99 míčů, vyčkají na příjezd kamaráda v dalším TDi a pak bok boku vyrazí vstříc přírodě tu a tam vystrkujíc prostředníčky na troubící řidiče a probírajíc nepostradatené vychytávky pro jejich bajsikly, hauzy a káry.

 


3x

To co Vás štve...je "paradoxně" pro cyklisty bezpečnější, než jezdit "podle pravidel".

Koneckonců...je to dost možná lepší i pro Vás. Pokud jede skupinka 20 výkonnostních cyklistů vedle sebe, tak je "na délku" o poznání kratší než pokud pojedou za sebou a Vám se "rychleji" předjíždí. V neposlední řadě si dáváte větší pozor a objedete je s větším odstupem, než když pojedou "za sebou".

Ano...mají jezdit za sebou...a při pravém okraji vozovky (což si každý druhý automobilista vykládá tak, že cyklista patří nejlépe 1m do příkopu). Ono zejména na úzkých galuskách se po krajnici nejezdí "nic moc".

Buďme oboustranně trochu tolerantnější.

 

stir*

3x

a proč nejezdí i auta co nejvíce při pravém okraji? Třeba proto, že je krajnice v dezolátním stavu a nechtějí si ničit tlumiče. Ale cyklista si může ničit kolo, ktéré mimochodem může být dražší než kterékoliv auto? To je v pořádku? Mnoho šoférů vůbec neuvažuje, vidí díru na silnici, ale nepochopí, že i ten cyklista ji bude chtít objet! Hlavně bych ty nesnáčenlivé šoféry posadil na jeden den na kolo a nechal je jezdit po rakouských silnicích, pak by si možná všimli, jak se objíždí bezpečně cyklista a že to jde i bez troubení. Tam nikdo cyklistu nepředjede, pokud v protisměru něvo jede, přibrzdí, popř zastaví a předjíždí až je volno a velkým obloukem, což u nás nikdo neumí, klidně vás sejmou ve stovce půl metru od kola. Za to bych vraždil, i na Slovensku jezdí líp a hlavně nikdo netroubí jak neuvázaný. Proto jezdím trénovat většinou na Slovensko a Rakousko, jakmile přejedu hranice zpět k nám, je to o hubu. Řidiči se snaží převychovat cyklisty tím, že je vytlačují do příkopu, vytrubují, ukazují různé gesta a sami by potřebovali znovu do autoškoly, někteří i psycho vyšetření. Jezdím 400-700 týdně a stačí se jen dívat, kolik lidí jezdím s telefonem u ucha. Během krátké doby mě měly sejmout tři řidičky, jak jinak, s telefonem u ucha, když už ani nepozná značku dej přednost v jízdě, je to fakt na léčebnu...

 


2x

Jeden můj známý má na cyklisty nejen pifku, ale i metodu - něco jako toto :


To já však považuji za přehnané, obzvlášt ten z toho videa se evidentně masí na všem, co má pedály, i když cyklisti jedou spisovně po jednom u krajnice.

Ale ano, i mě celkem vadí, že kolečkáři nejsou schopni dodržovat ani elementární zásady - tedy jízdu po pravé krajnici, osvětlení kola, ukázat změnu směru a pod. A pindy o tom, že tím, že jedou prostředkem jednaji vlastně bezpečnějí - no to je asi tak adekvátní, jko bych tvrdil, že pojedu li autem po cyklostezce, je to bezpečnější ( což je - na cyklostezce mi přece nehrozí srážka třeba s kamionem, že ) Takže cyklisty neohrožuju, nevykuřuju je výfukem, nenadávám jim. Jen se mi dost často stane, že když předjíždím takové ty týpky v buznadresech, co si myslí, že střední čára je cyklostezka, tak zrovna v tom okamžiku se mi nějaký hmyz či co rozmázne po skle a tak musím intenzivně použít ostřikovače - a smůla, zrovna ten pravý cáká nějak hodně a ještě k tomu moc doprava...

Promon,

ale proč tak jak píšete? Proč ne třeba takto...

každý jsme nějaký, at si jedou jak chtějí, já si taky tak jezdím, jak chci...


doplněno 14.06.16 21:54:

Promon, respektuji Váš názor, i když s ním nesouhlasím. Ne vždy na hrubý pytel hrubá záplata.

Asi takhhle Milane - nejsem rozhodně konfliktní člověk a řídím se tím žít a nechat žít. Ovšem silniční provoz je poněkud specifický - třeba proto, že v něm jde o život, denně umírají na silnicích lidé. A kvůli tomu existuje určitá norma - pravidla silničního provozu, která má zajistit, aby těch mrtvých bylo co nejméně. Opravdu si říkám, že těm kolečkářům snad namrzá mozek i v létě, protože ač jsou velmi zranitelní, díky absenci jakékoliv hmoty, potažmo deformační zóny okolo sebe, tak přesto jednají jako kamikaze. Jen z nedávné doby - nehoda v Buchlákách - nějaký dobrodruh podjížděl na kole návěs s kládami, který ho však promptně v zatáčce shrnul do škarpy. Ten bezmozek si sice nabouchal sám, ale přesto tam řidič kamiónu ztvrdnul několik hodin - fajn piknik, že? No a mě zaparkoval jeden podobný exemplář v pátých dveřích Octavie u Nasavrk, je tam pade, já jel pade, on se vezl ve větrném pytli. Jenže od Ochozu vyjeli jiní ,,yntelygenti´´ na kolech, považujíc trojuhelníkovo značku za pouhý esteický prvek krajinotvorby. Tak jsem to zadupl, a rázem jsem toho za sebou měl málem uvnitř. Podařilo se mu pomlátit páté dveře, rozbít zadní okno a světlo, podrápat nárazník. Takže to má hoch za cca 30. Rozhodně jsem odmítl plnění z havarijky, firma to bude po něm vymáhat. A to ještě nehodovka (asi taky nějaký ,,cyklofanda´´) pravil něco o zavinění nehody se zraněním (byt vlastním) za což ho prý slušně osolí.. Tomu se říká ,,instant karma´´

Takže shrnuto - pokud se cyklista chová jako člověk, chovám se tak i já. Pokud dodržuje předpisy a neohrožuje sebe a všechny okolo - nemám s ním ani ten nejmenší problém.

kolista

Počkej až to někdo zadupne tobě, pak budeš za stejnýho vola. Pochybuju že si všude necháváš odstup dvě vteřiny, takže se ti to může přihodit snadněji než si myslíš.

Nedobrzdil naboural, vodřel ti miláčka a sobě hubu. Nechápu proč mu navíc úmyslně zaškodit co to jde aby ho to stálo co nejvíc, možná se ti líp usíná? To pak jsi dost velký ynteligent ty...

Mmch. pokud máš havarijku a on nebude úplně blbej, tak z něj vymůžeš leda spoluúčast a zvýšení pojistného, o zbytek poběžíš škemrat na pojištovnu aby to do havarijky ještě vzali.

Pokud to celé není pohádka kterou sis vymyslel při masturabaci... (adm.ne sorry to se fakt nedá)

Podívej kolisto, ten ,,můj´´ miláček totiž nebyl můj, je to služebák. Takže nějaké city ke kusu plechu bys u mě marně hledal, pro mě to je stejný pracovní prostředek jako třeba gola sada, nebo počítač. Ovšem zaujala mě ta Tvá myšlenka na spoluúčast - zkus to nějak rozvést ! Havarijko jsem stopnul z toho důvodu, že viník DN je znám, zavinění nesporné - nedodržel bezpečnou vzdálenost. Vzhledem k tomu, že není myslitelné plnění z povinného ručení, podnikový právník to po něm bude vymáhat - a nepochybuji, že vymůže třeba i soudně.. Sice chápu, že se Ti to ekluje, ale sděl mi jediný důvod, proč by to měla firma táhnout ze svého? tedy přinejmenším spoluúčast, že, Možná je dotyčný prozřetelný a má nějakou pojistku na zodpovědnost za způsobenou škodu. Pokud ne - vyklepe prasátko. Jednoduché, ne? Takže nešlo o nějaké úmyslné ,,zaškodit co nejvíc´´. Šlo o to, že dotyčný jel jako blb a dopadl jako blb. Vzadu kameru nemám, ale on prostě využil toho, že jsem jel podle předpisů a valil kousek za nárazníkem.

Takže co se týče usínání - dík za optání, celkem good.

A k té masturbaci - tak chápu, že podle sebe posuzuješ i okolí, ale věř tomu, možná to i někdy vyzkoušíš - s ženskou je to o jiném levelu, víš... a tam si fakt komp netahám

laso

,, promon " TESKÁM!

tondac*

... co to je za firmu, že tam má podnikový právník čas se zaobírat takovýma prkotinama? A to auta nemáte na operativní nebo klasický leasing? To by přece měla řešit leasingovka? Leda že je to nějaké staré auto, které už je v majetku firmy a někdo ho zapomněl obměnit.

Navíc většina firem si i právníky outsorcuje. I kdyby ne, tak každý rozumný šéf by i vlastnímu právníkovi řekl, že na tom dělat nebude, protože jen pár hodin jeho práce bude firmu stát víc než vysouzená spoluúčast z havarijního a at si to vyřídí a případně vymáhá pojištovna, protože za naše prachy cyklisty vychovávat nebudeme.

stir*

Jestli myslíš Buchlovské serpentiny, tak tam jezdím dost často, především o víkendu, kdy je menší provoz. To ale dává prostor pro závodníky v golfech, oktávkách apod, kdy jim nestačí ani ty dva pruhy, co vedou nahoru, závodí, kdo dřív vyjede, kličkují a často jim ani nevadí, ta dvojitá bílá čára, která rozděluje klesavý pruh. Pak stačí jeden motrkář a neštěstí je na světě a že těch pomníčků tam je, netřeba mluvit, jen člověk v autě nemá šanci si jich všimnout, to vidí až když šlape pomalu do toho kopce. Je fakt, že i na tom kole se dá jet rychle, mnohem rychleji než naložený kamion a co mám zkušenost, kamion z kopce nemá šanci cyklistu v těch serpentinách dojet, spíše naopak, kamionáci se nesnaží toho cyklistu dohnat. To se snaží opět jen nejčastěji "tédéíčkáři" a musí toho cyklistu stůj co stůj předjet nebo ho omezit a vytlačit z pruhu, i za cenu toho, že v další zatáčce budou brzdit a ten cyklista nemá žádnou šanci na úzkých galuskách tohle dobrzdit ani rovně a už vůbec ne v náklonu, protože pak jde kolo okamžitě do smyku a následuje pád. A tohle neplatí jen pro Buchlov, ale všude, kde je nějaké klesání a dole zatáčka. Nejprve osobák musí cyklistu předjet, poté dole intenzivně brzdí před zatáčkou, přitom ten cyklista by byl v té zatáčce daleko rychlejší a daleko bezpečněji by oba dva projeli ničím nebo nikým neohroženi. Pak se ani nedivím, že se ti jeden podíval do kufru. A jak jsem psal, je to jen o lidech a prostředí, ve kterém vyrůstají, proto to u nás nejde a za hranicemi, v jiné kultuře je to zase jinak. Vůbec nejde o to, kdo jede na kole kdo jede autem, ale kdo to řídí a co má v hlavě, jinak je stejný bez ohledu na to, jestli drží volant či řídítka. Jediné co ti schvaluju z pohledu cyklisty jsou ty ostřikovače - v létě příjemné osvěžení.

kolista

Teď jsi mu ale zkazil radost! On si roky představuje jak postříkanej pumpičkář prská a nemůže na něj, a teď zjistil že jim za svoje prachy jen dělal osvěžení

Teď jsi ho nakrknul a máme po osvěžovně

majsterjoe*
No vždyt. Absolutně mi nikdy ostriknuti z ostrikovace nevadilo. Po cestě mám na xichte různý bordel, špínu, pot, a kapky z ovzduší, obleceni se stejně musí prát a tak se vždy takovým řidičům zasmeju.

Já sice šňabu, ale nijak se neprojevuji, ale můj známý ve chvíli, kdy takovou skupinu předjede, začne intenzivně brzdit. Vždycky mu říkám, že tenhle žertík bude opakovat jen tak dlouho, dokud vzápětí nedojede ke staženým závorám...

 

pobrdny*

2x

Jezdím při kraji,aby mě šlo předjet tam kde místo na předjetí je.A tam kde předjíždět nejde(např.serpentiny ve sjezdu)jedu klidně prostředkem,stejně v těch serpentinách potřebuji vedle sebe prostor na "klopení".A jak se pod serpentinou silnice srovná,tak jedu ke kraji,at mě můžou předjíždět..Ale vedle zaparkovaných aut se snažím jezdit s bočním odstupem,aby mě náhle otevřené dveře nesrazily, jako se to stalo osudným cyklistovi nedávno v Brně. Prostě když to jde a neohrozím tím sám sebe, tak se snažím jet u kraje a nikoho nebrzdit. Ale na druhou stranu mám stejné právo jako ti autíčkáři, abych dojel ve zdraví do cíle, to by měli respektovat i oni, vždyt zabírají také celý pruh a sedí v tom autě často sami. Je to prostě o ohleduplnosti a předvídání situace. V kopci v serpentinách se může kdykoliv objevit něco v protisměru a já když jedu dolů na kole, tak taky jedu co to jde, v serpeninách musím klopit, tak ten za mnou holt pár sekund počká, než se silnice srovná a já se uhnu ke kraji. Zrovna včera jsem serpentiny sjížděl za autobusem, jel dost pomalu, tak jsem kvůli němu musel brzdit a taky jsem se kvůli tomu nerozčiloval. Prostě někdy je silnice volná, tak si to užívám, a někdy mě tam holt někdo překáží, tak musím přibrzdit. A je jedno, jestli sedím zrovna na kole, nebo v autě, v obou případech musím dodržovat předpisy a mám právo na bezpečný průjezd. Samozřejmě, že když cyklisti jedou vedle sebe, jen aby si mohli v klidu pokecat, to správné není a nelíbí se to ani mně, když je musím na kole předjíždět a objíždět velkým obloukem.

 

ludak*

2x

Škoda že každý kdo má papíry na autíčko nemusí povinně odjet aspoň dva tisíce ročně na kole.Hned by se tolerance ohledně těmto účestníkům dopravy zvedla.Také cyklisti tolerují hlopé lidi co neumí jezdit a velice vážně je ohrožují.Je všeobecně známo že člověk za volantem se chová agresivně a arogantně.Nejspíš jen proto že v mekáči byla fronta...

 

laso

1x

Když je to skupinka více cyklistů a jedou ve tvaru dva vedle sebe, tak to ještě beru. Ale neskutečně mě vytáčí, když jedou pouze dva, jedou vedle sebe, aby se mohli bavit. A já se musím plazit za nimi, protože proti jezdí auta a tak je nemohu objet. No a na zatroubení mě pouze ukážou že jsem jednička. To bych je ...ale to bych si umazal auto !

kolista

Dva vedle sebe v provozu bych kopal do příkopu i jako cyklista Ale je fakt, že např. v D se auto plazí i za jednim kolařem jedoucím u kraje a čeká na volno v protisměru aby ho mohl předjet bezpečně s velkým odstupem.

(Mmch. němci mají předpis na minimální boční odstup od cyklisty při předjíždění tuším 1,5m)

kolista

Na troubení za zadkem pozor, můžeš taky dostat přes hubu. Pokud to nečekáš tak se totiž lekneš že málem spadneš z kola před to auto = přímé ohrožení života.

Troubí se zásadně z velké dálky (nejlíp krátce frknout) nebo až po předjetí, nikdy ne těsně za zadkem (beze srandy). Je to prakticky stejný jako když se v protisměru vyřítí auto a těsně před tebou se vyhne - taky bys ho nejradši vytáhl a zmydlil

 


1x

conconi, odpověď na Vaší otázku je, že mne nevytáčí a souhlasím s Vaší domněnkou, že jste: " jsem jen já tak nesnášenlivá můra"

Nejen cyklisti mají jezdit vpravo, ale všichni řidiči. Zkuste se podívat, kolik řidičů nejezdí vpravo.

Pokud Vás vytáčí taková drobnost, že jednou za čas překáží jiní řidiči, jak se zachováte v dopravní zácpě?

 


0x

cyklodecin.cz/...

Ovšem pokud vjedete na uzavřenou silnici z důvodu cyklistických závodů, něco o hlupácích si myslí právě tito cyklisté


doplněno 15.06.16 15:53:

Stejně jako v Brně - jsou stovky křižovatek, kde nikomu nevadíte, ale stačí nuda v Brně a nebo nedostatek pokut a můžete se divit, co všechno je najednou špatně.

Každý den při cestě do práce vidím jedno auto zaparkované na trávě - už druhý rok má botičku. Ostatní auta odtáhnou, ale toto ne - proč? Protože by odtah ani pokutu nikdo nezaplatil. Tak tam z povinnosti dali botu a dál neřeší - mají to vyřešeno.


doplněno 15.06.16 15:55:

pardon - chybné téma )

 

honzis*

0x

jak tu již psali jiní, je to paradoxně bezpečnější, ale neschaluji to. Cyklista je extrémně zranitelný účastník provozu. Ohleduplný nebo naopak hovádko je především člověk. Je jedno zda řídí, jede na kole, nebo jde pěšky. Nejlepší je, že řidič/řidička za volantem se rozčiluje na cyklisty, pak dojede domu, kde se převleče, sedne na kolo a vyjede na silnici, kde se začne se rozčilovat na řidiče. Dám příklad ze včerejška. Popojíždějící fronta "účastníků provozu = kola a auta" čekající před T křižovatkou. Někteří cyklisti dojedou kolonu, předjetou ji a postaví se vpravo před první auto. Další dojede, udělá totéž, objede i toho cyklistu vepředu a postaví se přímo před to první auto. Já zastavím za autem přede mnou a trpělivě čekám u pravé krajnice až na mě dojde řada, ale auto za mnou chce neustále najíždět vedle mě. Tak se musím posunout doprostřed, aby se vedle mě nacpat nemohl. Bezohlednost je obecná.

 

hancule*

0x

Jezdím na kole často a musím přiznat,že cyklisti bývají bezohlední nejen k auto-řidičům,ale i k sobě samým - na cyklostezce jedou klidně ve třech vedle sebe a při míjení můžete jet příkopem.To samé u chodců,jejich dětí a psů.Záleží na každém jak slušný a ohleduplný je./platí samozřejmě i o řidičích,kteří Vás jen taktak ,nevezmou, sebou/Jinak převážná většina cyklistů dodržuje pravidla,alespoň podle mých zkušeností cyklistky a řidičky./

 

tondac*

0x

Kolik z těch nadávajících řidičů volajích po dodržování pravidel dá při předjíždění cyklisty nebo chodce znamení o změně směru jízdy, jak mu ukládá vyhláška? Kolik nadávajících cyklistů má za snížené viditelnosti v pořádku osvětlení?
Každý cyklista by si měl občas sednout do auta a každý řidič občas na kolo. Řidič by pochopil, že i 1m boční odstup je málo, cyklista zase, že by měl rozsvítit blikačku hned jak se sešeří (i když ještě skvěle vidí), protože už není viděn a že odrazky nejsou desítky zbytečných gramů. Ale jak už jsem psal, arogantní blb v autě většinou zůstává arogantním blbem i na kole.
BESIP by mohl kromě neustálé propagace reflexních prvků u chodců upozorňovat na blikačky u cyklistů, blinkry u předjíždějících aut a respektování přechodu pro chodce jako základ slušnosti na silnicích v západní evropě. A policie by to mohla kontrolovat, hříšníky napomínat, rozdávat blikačky a reflexní pásky, ale prohřešky evidovat a při čtvrtém stejném prohřešku začít dávat citelné pokuty.

I cyklista by se měl z kopce řítit jen takovou rychlostí, z které bezpečně zastaví na vzdálenost na jakou má rozhled. Řidič by zase měl předjíždět jen tam, kde je to bezpečné. Nemám problém projet serpentiny za cyklistou, protože je v zatáčce většinou rychlejší. Když se na úzké silnici v zatáčce plazímu 10s do kopce za cyklistou než budu mít dostatečný rozhled, tak se někteří řidiči za mnou můžou pos...

Na druhou stranu se mi stalo, že jsem na Berounsku v protisměru potkal jedno auto s oranžovými majáčky, za kterým se vedle sebe potilo pár cyklistů. Asi o 1,5km dál ve vesnici jsem musel strhnout auto vzatáčce do boční ulice, protože se proti mě z kopce vyřítil peloton roztažený po celé silnici. Kdybych zůstal stát v zatáčce přímo u obrubníku, tak by se mi jich o blatník rozmlátilo minimálně 1/4 a kdybych jel dál rychlostí 40km/h, tak jsem jich sebral tak 1/2. Až na netu jsem pak zjistil, že si hobíci uspořádali na okreskách v plném provozu závod.

 

 


0x

Dneska vyjela skupiny mladých cyklistů, spořádaně na sebou v dlouhé koloně. Jeli necelý metr od kraje, na úzké silnici. To byla kolona aut za nimi, páč tak dlouhou kolonu kol nejde přejet naráz, někteří řidiči tlačili kolaře až do krajnice. Klidně to mohli být Vaše děti, co měli problém s řidiči. Jak by bylo krásné, kdyby jeli ti vedle sebe a kolon by byla kratší a bezpečnější na předjíždění.

Ale řidičům se kolař nikdy nezachová...

stir*
Před pár dny jsem jel se Zimovcakem "nadační" jízdu, jen dvě etapy (nakoledetem.cz) a z Hodonina nás údajně jelo 98. Měli jsme pro sebe celý pruh, samozřejmě doprovodné auta a policejní motorky, takže nikdo nemohl předjíždět, ono by to ani nebylo reálné, protože peloton byl místy natahly i přes jeden kilometr, takže se občas muselo zastavit a pustit kolona aut. Téměř ale většina motpristu mávala a povzbuzovala, žádné negativní reakce, Pepa je v okolí známý a na několik kilometrů se k nám přidala i Gabina S-Koukalova. Když ale jede jeden cyklista nebo několik kamarádů, tak to mají šoféři veliký problém... Pak aby se v nich člověk vyznal.

Samozřejmě pokud je to organizovaná akce s doprovodem je to něco jiného.

Po revoluci, když jsme jezdili s manželem na motosrazy, byla vždycky v sobotu plánovaná vyjížďka. Pro ostatní účastníky provozu také nic moc, protože motocykly organizátorů zahradily někdy i hlavní silnici než kolona motorek projela, ale většinou se lidi zastavili, dívali se, mávali... Dnes už na takové vyjížďky nejezdíme, protože většinou tam dochází ke konfliktům ze strany autařů. Dnes už jsou lidé nějak podrážděnější, také na motorkáře se už dnes kouká jako na gaunery...je prostě jiná doba.

 

balzerka

0x

Mám kamaráda. Jezdí léta cyklistické závody, denně trénuje. A přitom nadává na bezohledné řidiče. On však je zároveň řidičem z povolání a jezdí s náklaďákem. Z kabiny naopak na ty na kolech nadává : Cyklisti, švábi silnic!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]