Nejste přihlášen/a.
Prosím o doporučení dalšího postupu.
V neděli 28. 10. jsem objednala zboží, zvlolila platbu předem a dodání prostřednictvím PPL. Obratem přišlo potvrzení objednávky a číslo účtu. Ještě v neděli 28. 10. jsem zadala příkaz k úhradě, peníze z účtu odešly následující den v pondělí.
V pondělí 5. listopadu jsem zaslala mail s dotazem, v jaké fázi vyřízení je má objednávka. Odpověď nedošla.
V úterý 6. listopadu jsem se na několikátý pokus dovolala do firmy a dozvěděla se, že peníze došly a já své zboží dostanu do konce týdne a zároveň dostanu informaci, podle které budu moci sledovat dodání.
Je pátek 9. listopadu, doba, kdy řidiči PPL volávají a upřesňují hodinu příjezdu, dávno minula.
Volám do firmy, chtěla bych požádat o písemnou informaci (mail) s přesným datem dodání zboží, nebo o vrácení peněz. Telefon nikdo nezvedá.
Tohle je moje první nepěkná zkušenost s objednáváním přes internet. Poradíte mi, prosím, jak mám postupovat, když se nedovolám, případně i když se dovolám?
platim za vsechno predem, nicmene si firmu vybiram... mam za posledni roky tak nejmin 50 ruznych objednavek placenych predem, resp. vsechno, co jsem si kdy koupil v poslednich letech i prkotiny, i drogerii, kamenny obchod ani nevim jak vypada, platim i kartou na netu atd
Děkuji za dosavadní odpovědi.
pro joudic: Objednávám tak jednou za dva měsíce, dosavadní zkušenost je, že řidiči volají kolem 7. hodiny ráno. Je ale pravda, že předběžná sdělená doba je velmi široká, nebo ji nedodrží.
pro: petr 123: Mrkla jsem (škoda, že teprve teď) na Heureku a zkušenosti ostatních zákazníků jsou spíše špatné, nejčastější stížnosti jsou na nedodržení termínu dodání a na špatnou komunikaci - nezvedání telefonu. Můj případ...
Jedná se o hračkářství, celé jméno firmy přidám v pondělí, budu-li do té doby stále rozzlobená. Firmu a zboží pro vnuky k narozeninám a na Vánoce vybrala snacha, domnívala jsem se, že už si reference nějak získala a ověřila ona.
pro artik: Platím firmám vždy předem, toto je první špatná zkušenost.
Spíš než na Heuréku bych spoléhal prostě na Google. Ne každý obchod má na Heuréce recenze. Protože aby je tam mohl mít, musí přímo provozovatelům Heuréky posílat informaci o každém nákupu včetně kontaktů na každého klienta! Třeba my něco takového odmítáme svým zákazníkům dělat, informace o nic pokládáme za tajné...
.
Jestli jde o hračky tak bych z toho zas až takovou tragédii nedělal. Kdysi jsem tento sortiment také prodávat a tak si dokážu představit co se teď děje. Vánoční šílenství už totiž začalo. V pondělí jim ještě zavolejte co se děje a chtějte buď jasný termín doručení zboží nebo vrácení peněz. Ale zatím bych v tom podvod asi neviděl.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.