Nejste přihlášen/a.
Obávám se, že tady na praktikujícího právníka nenarazíte, jen na možná, kdyby atp.
Jistě, chyba byla si to při příjmu a vydání nezkontrolovat..., ale to by asi udělal málokdo. Otázka je, jak se ta zařízení liší, vznikla jim nějaká škoda, co to stálo? Kdy vznikla ta chyba?
Bude to tvrzení proti tvrzení, skutečně jste dostal, to co bylo na papíře, nebo to pak zvrzl technik, třeba to vyměnil?
Proč si toho nevšiml on při přebírání?
S exekucí to není tak jednoduché, přečtěte si exekuční řád a OSŘ, kde je stanovený postup. Ne že 26.12 je u vás coby dup.
Takže bych se bránil a když, tak právník, pokud by to prošlo soudem, tak vám stejně nic jiného nezbude.
Si myslím, že je to pěkná ptákovina, zbytečné ...
Mám podobnou zkušenost s O2, po řádném písemném ukončení smlouvy jsem na základě písemného upozornění ve stanovewné ůjůtě odevzdal HW na vybrané pobočce O2, připravil jsem si omd apodrobný předávací protokol, který jsme si přirom nechal potvrdil, až do 0,5 m kabelu včetně, pracovnice pobočky vůbec nevěděl ao co jde a proč odevzdávám modem a další krámy, ale nakonec mi převzetí potvrdila...po 3 měsících jsem obdržel od O2 podobný výhružný dopis s požadavkem na uhrazení asi 5tis Kč za neodevzdaný hardware...
Jediný možný způsob je jednat s poskytovatelem, tvrdě a asertivně, tady to nevyřešíte, kdyby měli ve vše pořádek, upozornil by technik hned při výměně HW že něco není v pořádku, ale protože tam mají bordel, obtěžují dodatečně...Tím operujte, nejlepší obranou je útok
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.