Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace na uctu v bance

Od: grem odpovědí: 3 změna:

Kdyz mi prijde mesicni vypis a bude tam nejaka nesrovnalost (napr nejaka platba strzena dvakrat) tak muzu to reklamovat v bance?A muzu to reklamovat i driv (kdyz zjistim nejakou nesrovnalost ohledne stavu uctu) nebo az prijde vypis?

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jirkazhane

0x

Můžete všechno na světě, co zákon nezakazuje nebo co zákon dovoluje. Samozřejmě můžete reklamovat i nesrovnalosti na výpise z účtu. Dokonce na výpisech, které dostávám já, tak je tam velkým písmem uvedeno, že mám výpis zkontrolovat a dokonce je tam i lhůta pro podání reklamace. Pokud zjistíte chybu třeba i v internetovém bankovnictví, tak ji reklamovat můžete také.

 

roboot*

0x

Kdykoliv, mě se občas stane u spořky, že mám platbu stále v nezaúčtovaných a pak i v zaúčtovaných. Většinou se to přičte zpět samo a pokud se omylem strhne 2x banka bez problémů ihned peníze vrátí

 

casopisdtest

0x

Nejprve samozřejmě reklamujte u své banky. Nebudete-li s výsledkem spokojeni, můžete zkusit speciální orgány, které si banky v současné době zřizují, a sice jakési "bankovní ombudsmany". Nutno připomenout, že se jedná o zaměstnance banky, ne tedy o nějaký nezávislý orgán. Jinak především doporučujeme se s žádost o pomoc při neúspěšné reklamaci obrátit na finančního arbitra ČR finarbitr.cz/... .

Občanské sdružení TEST, vydavatel časopisu dTEST (poradenská linka pro spotřebitele: 299 149 009)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]