Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace ČD jízdenky, podruhé

Od: herd® odpovědí: 1 změna:

Jak znovu otevřít reklamaci jízdenky z e-shopu čd ( nebo zadat reklamaci stejné jízdenky podruhé)? V menu u dané jízdenky možnost "Vrátit / reklamovat! není a pokud tento dialog otevřu u jiné jízdenky , kde část URL odpovídající ID jízdenky je nahrazaná správným ID jízdenky píše to "Právo uplatnatnění z přepravy nebo jízdy již bylo uplatněno" v červeném rámečku. Potřebuju to řešit znova - nevrátili nic.

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x
Pokud to nejde pres kont.formular, napsal bych na info@cd.cz, kde bych se na puvodni rekl.odkazal

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]