Nejste přihlášen/a.
Žádné potvrzení o úsporách se NEUKAZUJE ! Jen se dává čestné prohlášení,že nemáte víc jak xxx xxx,-Kč (podle osob v domácnosti).To platí i u vlastnictví dalších nemovitostí/auta ...
K placení elekřiny/plynu stačí dát souhlas s poskytnutím informací od dodavatele a vše si oni pohlídají samy.Pak nedokládáte nic.
Oni si to stejně postupně všechno kontrolují samy dotazem u různých institucí - banka,katastr,dopravka,dodavatelé energií...Když zalžete,tak vracíte + sankce dle zákona.
Vše je jasně vysvětleno v aplikaci Jenda.Jedu podle ní od začátku a zvládl jsem to taky.Další návody na netu.Nebo si vemte všechny nutné dokumenty a zajděte na ÚP.Oni žádost vyplní a když bude něco chybět,tak dodáte a doplníte později.
Bude velký nápor žadatelů, objeví se plno neinformovanosti, pracovníci nebudou mít čas v počátku vše prověřovat.
Kontroly budou postupné, sice později, ale budou. Plno úřadů a institucí jsou již propojené i když jim občas něco bude kolabovat. Jak se i nyní ukazuje (volby e-občanky). Ale jistě se to doladí.
Dostanete nějakou vypočtenou částku a pokud se v systému vyhodnotí, že jste spadla pod nějakou hranici a neměla nárok, tak určitě dostanete vysvětlující dopis.
A protože peněžní pomoc lidé jistě již dávno utratili, tak o přeplatek se jim sníží podpora v následující žádosti.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.