Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, jsem kadeřnice a před měsícem jsem nastoupila do kadeřnictví jako živnostník na poloviční úvazek, ale problém je ten, že mi kvůli tomu nedali klíče. Měla jsem mít zákazníci a kvůli tomu, že jsem neměla klíče, jsem jí musela poslat zpátky domů a jelikož to měla zaplacené předem přes jedny stránky, tak jí i vrátit peníze. Bohužel paní se mi objednala o víkendu a na kolegyně nemám číslo, a jelikož nejspíš měli odpolední, tak by mi to stejně bylo k ničemu. Paní jsem chtěla předobjednat, ale jindy neměla čas. Další problém je ten, že se mi tam nic neřekne. Jeden den mi měla přijít zákaznice, a když jsem tam přišla, tak kromě kolegyně která měla odcházet, tak tam nikdo nebyl, opět problém ten, že mi za půl hodiny měla přijít zákaznice a já neměla klíče. Měla být odstávka vody, nikdo mi to neřekl a kdyby mi zákaznice přišla o půl hodiny dříve, neměla bych jí jak umýt vlasy. Já nemám problém si zákaznice předobjednat, ale jde mi o princip a hlavně mě nebaví předobjednávat zákazníce podle toho, jak tam kolegyně jsou nebo nejsou. Jak byste to na mém místě řešili vy? Předem děkuji za odpovědi.
Práce jako živnost, to je systém pojmenovaný podle benešovského podnikatele Miroslava Švarce ( cs.wikipedia.org/... ), který ho proslavil svojí kauzou.
Na živnosták se nedělá práce, ale přijímají se zakázky. Takže nemáte práci, ale zakázku. A pak záleží, co jste si domluvili. Hlavně co v případě, že objednatel/zákazník (tedy to kadeřnitctví) neumožní její plnění.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.