Nejste přihlášen/a.
Včera dne 15.11. jsem zakoupil mobil v prodejně O2.Dnes 16.11. jsem zjistil že mi nevyhovuje...(a nesplňuje funkce které mají být zcela zdarma). Zavolal jsem si na prodejnu jestli lze mobil vyměnit za jiný...Výsledek byl negativní- výměnu v žádném případě neprovedou.Zajímalo by mne jestli je jejich věc zda-li výměnu provedou anebo jestli vyplývá ze zákona nějaká lhůta pro výměnu nebo vrácení peněz bez udání důvodu...Velice děkuji za případné odpovědi!S pozdravem rpt
Janourecek : Když už nevíte o čem mluvíte, aspoň mlčte. Na kamenný obchod se žádná 14-denní lhůta na vrácení bez udání důvodu nevztahuje. Platí to pouze pro internetový prodej a za druhé vzhledem k tomu, že mobil odzkoušel tudíž byl používán, beztak by mu to v 14-denní lhůtě nevrátili. Zde záleží opravudu pouze na vůli prodejce. Není povinnen Vám peníze vrátit. Bohužel.
ale když ten telefon se třeba vůbec nepoužíval tak proč by nešel vrátit? a kdekoliv kde jsem kupovala nějakou elektroniku tak mi řekli že zboží do 14dnů můžu vrátit. Ani záruční list nepotvrzují hned a řeknou vám většinou všude že to máte odzkoušet a pak teprve přijít potvrdit záruční list. I když tedkom se ZL skoro nikde nepotvrzují a stačí účtenka o nákupu. A takhle například v hypernově(ted albert hypermarket když jsem šla po třech týdnech vyreklamovat boty tak mi bylo řečeno že kdybych přišla do 14 dnů tak by mi museli vrátit ihned peníze a že by to na reklamaci ani nešlo.
Určitě. Já si příjdu koupit do kamenného obchodu novou věc a dostanu nějaký "jetý" výrobek v otrhaném obalu, který je upatlaný od řady zákazníků, kteří si ho koupili přede mnou a vždy 13. den si vzpomněli, že jim nevyhovuje. Věřte, že je skoro jisté, že obchody, ve kterých nakupujete vy, já určitě nenavštěvuji. S ničím podobným jsem se dosud nesetkal. Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy bez uvedení důvodu platí pouze v případě, že kupní smlouva byla sjednána mimo provozovnu (myšleno kamenný obchod).
No to asi ve svých podmínkách mít nebude...a tedy nevím co mu brání ve výměně.Není nijak poničen a ani ochraná folie s displeje není sundaná.
takhle jsem vracela několik telefonů a nikdy s tím nebyl problém, prostě jsem řekla že mi telefon nevyhovuje a oni mi bez problémů vrátili ochotně peníze. Na tadyto je nej¨lepší společnost vodafone. cca před třemi roky jsem měla na dobírku telefon od vodafone a když jsem ho posílala na opravu tak jsem se nejdříve domlouvala s operátorama a tam mi ještě poradili at si napíšu dopis na vrácení poplatků za poštovné atd a všechno mi vodafone bez problémů proplatil. Vodafone má opravdu solidní jednání. Nemůžu si ho vynachválit... ale O2 o tom nemůžu už ani slyset
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.