Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Poškozený obal od jogurtu v levném obchodě

Od: ludmila21 odpovědí: 19 změna:
Chodím do obchodu diskontních potravin kde dochází datum spotřeby expirace. Když jsem vzala do ruky jogurt tak někdo predemnou poškodil obal a vrátil ho zpět.Tak jsem to oznámila prodavače ten problém a řekla mne že ho nemůžou dát do odpisů a musím ho zaplatit 12Kč.Tak jsem se ji svěřila a bylo to na mne.Myslela jsem to dobře a odnesla to já. Co byste dělali na mém místě Vy?

 

 

19 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


8x
Každý má oči a kór v obchodě takového typu bych předpokládal, že bude trochu ostražitý. Udělal bych tedy totéž, co kdekoli jinde při nákupu obvykle ovoce či zeleniny, kdy v přepravce vidím třeba nahnily kus - otočím ho viditelně tou hnusnou stranou nahoru, at omezím pravděpodobnost, že třeba takové jablko někdo chňapne a hodí s dalšími kusy do sáčku.
Ale abych to chodil někam hlásit, od toho nejsem placenej, od toho jsou zaměstnanci prodejny, mojí práci taky nikdo z nich nechodí dělat.

 

ben®

2x
Dobrý den, stejně jako Vy. Zdravím!
doplněno 02.08.25 06:26: ludmila21 - až budete mít chvilku času, tak ten svůj příběh tady dopište celý, aby bylo zřejmé, jak jste se vlastně zachovala. Dík.

 


2x
Nějak nechápu, proč bych řešil poškozené zboží. To si řeší prodejce sám. Vezmu si jen to nepoškozené popř jdu bez zájmu dál.

 

halamus

1x

Už jsem několikrát hlásil poškozené zboží, ale šlo o diskont se sloganem "na čerstvosti nám opravdu záleží", vždy to skončilo poděkováním.
V podivném obchodě bych odmítnul zaplatit za škodu, kterou jsem nezpůsobil, pokud by trvali na zaplacení, řekl bych, že zavolám PČR. Zatím to skončilo maximálně zapnutím mobilu (ochranka mě párkrát podezřívala z krádeže a já jim odmítnul ukázat tašku) a ze 158 jsem nestihl tuknout ani do jedničky, jak rychle protistrana zázrakem dostala rozum.

 

mll

0x

Máme presumpci neviny a oni kamery, tak at Vám dokážou, že jste to byla Vy. Přesně na tohle ty kamery přece mají (a pokud je nemají jijich chyba, absence důkazu nezakládá vinu). Třeba tam i najdou, kdo to byl, ale stejně jim to bude k ničemu, pokud ho na záznamu nepoznají, ale to neni důvod, aby to chtěli po náhodném kolemjdoucím.

Na Vašem místě do takového obchodu příště nepolezu, když jsou to takoví hajzlové.

 

ltz

0x
Asi to na vás jenom oprskle zkoušeli. K odpisu to musí dát. Kdyby jste jim ten jogurt neukázala, tak by zůstal v legáru. Nikdo by takový poškozený nekoupil, takže by nakonec šel stejně k odpisu.

 

vili

0x
Já bych jí poslal do h.jzlu, protože si nenechám sr.t na hlavu. Intenzitu tónu a volbu slov bych samozřejmě přizpůsobil vyjádření prodavačky. Jinými slovy, nic bych neplatil, protože jsem nic nepoškodil, ale oznámil nález vadného zboží, za což by měli být rádi.
Za ušetřených 12 korun plus nějaký další obnos bych pak koupil něco hezkého do domácnosti, případně bych šel do kina.

Za 12 Kč do kina ? Vy už jste v kině asi hodně dlouho nebyl, že... ?

vili
At se dívám, jak se dívám, tak jsem napsal: Za ušetřených 12 korun plus nějaký další obnos.
To si myslím, že by i kino prošlo.
obchod

magdon: ...Za ušetřených 12 korun plus nějaký další obnos ... - tady někdo neumí číst a přemýšlet.Hlavně psát hlouposti

 

km

0x

nezaplatil bych a asi bych jí řekl co si myslím

halamus

To já jsem i k hovadům navenek slušný, takže bych jim neřekl, co si myslím, musel bych to přeložit do jazyka slušných lidí.

km

jasně, i já bych to mohl říct slušně, přece

 


0x

At prodavačka dokáže, že jste zboží poškodila Vy. Kamer je v obchodech dost.

Vadné zboží musí odepsat. Kdybyste ji upozornila třeba na shnilý pomeranč, také by Vás osočila, že jste ho "shnila" Vy? To mi hlava nebere. Prodavačka vadný jogurt jistě odepíše a 12 korun od Vás má do kapsy.

Teď už budete vědět:

1/ do tohoto obchodu nechodit. Myslíte si, že tam ušetříte a zatím se Vám to prodraží.

2/ už personál prodejen na závadu neupozorňovat. Podle: "Nehas, co tě nepálí." Prodavačky jsou povinny zboží průběžně kontrolovat a případně to špatné vyřadit.

Zajímalo by mě, co by bylo, kdyby prodavačka přišla na vadné zboží sama. To by zinkasovala 12 korun od sebe? Pochybuju.

A jak to celé nakonec dopadlo? Jaga.

 


0x

"Co byste dělali na mém místě Vy" ****neřešil bych to, nevěřím tomuto příběhu.

 

 

bramburka

0x

@ludmila21: Vy vubec nemusite platit poskozeny jogurt! Mela jste ho tam postavit a rict, ze vy si ho nekoupite!
Prodavacka asi videla, ze si to u vas muze dovolit.
Priste se brante, anebo si vubec toho poskozeneho zbozi nevsimejte.
Svet neni vzdycky spravedlivy. A vy jste asi prilis slusna!
I mne jednou rekl kolega v praci, ze jsem moc slusna pro tento svet. Hluboce jsem se nad tim zamyslela... a pomohlo to!

 

halamus

0x

Našel jsem tohle užitečné čtení, takže i kdybyste víčko poškodila, nemusí to být vaší vinou!

kupi.cz/...

 

mojejmeno

0x
Kdysi jsem i něco rozbila, před pokladní, ta mi řekla at si to jdu vzít nový, že je to pojištěný. Jinak v tesco Královo pole měli nedávno shnilé kokosy, chtela jsem to nahlásit pokladní ale byly jen samoobslužné pokladny tak jsem nic nahlásila, za 2 dny to krásně hnilo dále.
mojejmeno
Jo a kdysi se mi podařilo nějak bez přemýšlení rozbalit zmrzlinu, taky chtela abych si to šla vyměnit ale taky jsem nešla.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]