Nejste přihlášen/a.
Už jsem několikrát hlásil poškozené zboží, ale šlo o diskont se sloganem "na čerstvosti nám opravdu záleží", vždy to skončilo poděkováním.
V podivném obchodě bych odmítnul zaplatit za škodu, kterou jsem nezpůsobil, pokud by trvali na zaplacení, řekl bych, že zavolám PČR. Zatím to skončilo maximálně zapnutím mobilu (ochranka mě párkrát podezřívala z krádeže a já jim odmítnul ukázat tašku) a ze 158 jsem nestihl tuknout ani do jedničky, jak rychle protistrana zázrakem dostala rozum.
Máme presumpci neviny a oni kamery, tak at Vám dokážou, že jste to byla Vy. Přesně na tohle ty kamery přece mají (a pokud je nemají jijich chyba, absence důkazu nezakládá vinu). Třeba tam i najdou, kdo to byl, ale stejně jim to bude k ničemu, pokud ho na záznamu nepoznají, ale to neni důvod, aby to chtěli po náhodném kolemjdoucím.
Na Vašem místě do takového obchodu příště nepolezu, když jsou to takoví hajzlové.
At prodavačka dokáže, že jste zboží poškodila Vy. Kamer je v obchodech dost.
Vadné zboží musí odepsat. Kdybyste ji upozornila třeba na shnilý pomeranč, také by Vás osočila, že jste ho "shnila" Vy? To mi hlava nebere. Prodavačka vadný jogurt jistě odepíše a 12 korun od Vás má do kapsy.
Teď už budete vědět:
1/ do tohoto obchodu nechodit. Myslíte si, že tam ušetříte a zatím se Vám to prodraží.
2/ už personál prodejen na závadu neupozorňovat. Podle: "Nehas, co tě nepálí." Prodavačky jsou povinny zboží průběžně kontrolovat a případně to špatné vyřadit.
Zajímalo by mě, co by bylo, kdyby prodavačka přišla na vadné zboží sama. To by zinkasovala 12 korun od sebe? Pochybuju.
A jak to celé nakonec dopadlo? Jaga.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.