Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak postupovat při zamítnuté reklamaci u zájezdu

Od: ladislav32 odpovědí: 10 změna:

Psali jsme reklamaci e-mailem vč.příloh fotek ohledně nevyhovujících podmínek které nebyly v souladu s nabízenými službami v katalogu, špatná strava a příšerná hygiéna vč. zdravotních potíží-zvracení. CK se 2 po sobě vymluvila na všeobecné podmínky, že v Egyptě je to na jejich poměry vše v pořádku a nic se nestalo a každý má jiné rozmanité chutě apod. Má smysl odvolání napsat CK po třetí s dalšími fotkami od kamarádky, která nám dodatečně zaslala nové fotky ze stejného hotelu jak byla s námi nebo si stěžovat jinde třeba na Asociaci CK pan Papež?

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x
Smysl to nemá a kdyz to dáte k soudu a prohrajete, přijdete o víc. A v jakém jste byli hotelu a přečetli jste si předem recenze? Já byla v Egyptě 11x k naprosté spokojenosti.
ladislav32
Byl to hotel Gravity Hotel & Aquapark Resort.
A to je hloupá rada a je to přesně to na co vždycky všichni spoléhají. Oni to k soudu nedají, protože se jim to nevyplatí a ve finále zaplatí více. Tohle je ŠPATNĚ. Pokud si myslíte, že jste v právu, tak se soudit běžte.
kal

Netušíme jaké důkazní prostředky má stěžovatel v ruce. Pokud to bylo nedobré jídlo a občas nějaká špína a mají to bůhví jak zdokumentované a po dobu pobytu to ne reklamovali, tak soudit Asi není ani o čem, protože u soudu by se jich soud se zeptal, proč když jim bylo tak špatně tak proč to jedli a proč se neuhradili na místě a bude konec.

Pakliže byly podmínky v rozporu s nabídkou a katalogem, tak reklamace je na místě a otázka je co by bylo požadováno - sleva?

 

tttt

0x

Pokud máte nové důkazy, tak to smysl má, otázka je, co chcete prokázat A co chcete dosáhnout

 


0x

Reklamovat mozete napriklad chybajuci bazen v areali hotela, ak bol uvedeny v ponuke CK alebo platene slnecniky a lehatka,ak su v ponuke CK zdarma. Zla strava a hygiena su subjektivne veci, tam by ste uspeli len s fotkami ako "svab beha po svedskom stole" a pod.

Vlozte tie fotky pre zaujimavost aj sem.

Tak hygiena určitě subjektivní není - pokud je vyloženě špína apod.
law

Špatná strava tak to se reklamuje na místě, to nevím jak to chcete prokazovat po návratu, to by se muselo sepsat aspoň několik lidí co by to utvrdilo ale bez reklamace již na místě Tomu moc šancí nedávám

0rion

Jak píše law. Stěžovat si samozřejmě můžete kolikrát chcete, ale problémy na hotelu se řeší okamžitě a nikoliv až po návratu, pak už se ochota cestovky blíží nule. Leda byste to měl natolik dobře zdokumentováno, že můžete jít do sporu, případně by stížnost sepsalo vícero lidí a pohrozili cestovce medializací. České cestovky bohužel nejsou příliš seriózní, často chybu přiznají jen když je člověk hodně neodbytný.

 


0x

Cestovka to stejně smete se stolu. Každému chutná něco jiného a navíc v Egyptě bývají zažívací problémy velice časté. Říká se tomu faraonova pomsta. Je to přechod do jiného klimatu, případně pití nepřevařené vody z kohoutku. Měla by se používat pouze balená.

Kdyby měli řešit reklamci každému, kdo se pokadil či poblinkal, bylo by to 95 lidí ze sta. A strava jistě děsná není, ale oni jsou prostě zvyklí na něco jiného. A to nám, Čechům, nejde k duhu. Jaga.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]