Nejste přihlášen/a.
Psali jsme reklamaci e-mailem vč.příloh fotek ohledně nevyhovujících podmínek které nebyly v souladu s nabízenými službami v katalogu, špatná strava a příšerná hygiéna vč. zdravotních potíží-zvracení. CK se 2 po sobě vymluvila na všeobecné podmínky, že v Egyptě je to na jejich poměry vše v pořádku a nic se nestalo a každý má jiné rozmanité chutě apod. Má smysl odvolání napsat CK po třetí s dalšími fotkami od kamarádky, která nám dodatečně zaslala nové fotky ze stejného hotelu jak byla s námi nebo si stěžovat jinde třeba na Asociaci CK pan Papež?
Netušíme jaké důkazní prostředky má stěžovatel v ruce. Pokud to bylo nedobré jídlo a občas nějaká špína a mají to bůhví jak zdokumentované a po dobu pobytu to ne reklamovali, tak soudit Asi není ani o čem, protože u soudu by se jich soud se zeptal, proč když jim bylo tak špatně tak proč to jedli a proč se neuhradili na místě a bude konec.
Pakliže byly podmínky v rozporu s nabídkou a katalogem, tak reklamace je na místě a otázka je co by bylo požadováno - sleva?
Reklamovat mozete napriklad chybajuci bazen v areali hotela, ak bol uvedeny v ponuke CK alebo platene slnecniky a lehatka,ak su v ponuke CK zdarma. Zla strava a hygiena su subjektivne veci, tam by ste uspeli len s fotkami ako "svab beha po svedskom stole" a pod.
Vlozte tie fotky pre zaujimavost aj sem.
Špatná strava tak to se reklamuje na místě, to nevím jak to chcete prokazovat po návratu, to by se muselo sepsat aspoň několik lidí co by to utvrdilo ale bez reklamace již na místě Tomu moc šancí nedávám
Jak píše law. Stěžovat si samozřejmě můžete kolikrát chcete, ale problémy na hotelu se řeší okamžitě a nikoliv až po návratu, pak už se ochota cestovky blíží nule. Leda byste to měl natolik dobře zdokumentováno, že můžete jít do sporu, případně by stížnost sepsalo vícero lidí a pohrozili cestovce medializací. České cestovky bohužel nejsou příliš seriózní, často chybu přiznají jen když je člověk hodně neodbytný.
Cestovka to stejně smete se stolu. Každému chutná něco jiného a navíc v Egyptě bývají zažívací problémy velice časté. Říká se tomu faraonova pomsta. Je to přechod do jiného klimatu, případně pití nepřevařené vody z kohoutku. Měla by se používat pouze balená.
Kdyby měli řešit reklamci každému, kdo se pokadil či poblinkal, bylo by to 95 lidí ze sta. A strava jistě děsná není, ale oni jsou prostě zvyklí na něco jiného. A to nám, Čechům, nejde k duhu. Jaga.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.