Nejste přihlášen/a.
Zdravím dnes opět jiné ceny na pokladně, než Kaufland uvádí. Zaznamenal jsem to mnohokrát a taky mnohokrát si toho jistě nevšiml. Mě už to začíná vadit... se spokojit pouze s tím že si můžu vyzvednout např. rozdíl na informacích a jejich stále stejná odpověd, že za to může ten nebo onen poslední zaměstnanec. Na regálech to sedí, ale ceny na pokladnách se zadávají přece centrálně nebo jak? Každý si toho nevšimne a těch tisíce zakázníku co to koupí za jinou cenu a nereklamují to... Oni májí na směšnou pokutu, pokud nějakou někdy od ČOI dostanou dopředu vyděláno. Co s tím jako společnost-jedinec může-me dělat? Když tam přestane chodit jeden z 1000 nic se nezmění...
ps: podstatné orámované
ješte doplnim že se nejedná o tiskovou chybu, uvedená- reklamovaná cena je "garantovaná" jak mi sami potvrdili
To není velký problém. Mně tedy kontrola toho, co zaplatím, nijak nevadí. Doporučuju mobilní aplikaci a samoobslužné pokladny. To tyto chyby vylučuje. Chyba se může stát. Např. jednou jsem měl aktivovanou slevu na bonboniéry, kterou mi pokladna neodečetla. Napsal jsem reklamaci a jako omluvu jsem dostal poukaz na 100 Kč. Líná huba - holé neštěstí. Osobně považuji Kaufland v tomto směru za seriózní. V případě sýra musela být cenovka z váhy na balíčku.
Zdravím,
zapomněl jste orámovat ještě tu podstatnou větu dole v letáku, kterou nikdo nečte...
Takže je otázka, jaká cena byla skutečně na pultu?
Tím neříkám že nemohlo dojít k chybě.. Stává se to..
U mých 4-5 nákupů v kaufu za měsíc, najdu z toho tak 1x chybičku. Hned ale řeším na informacích.
Jsme lidi, chybujeme... Rozhodně to není úmyslné.
Cena na letáku je 23,90 za 10 deka, na účtence je 389 za kilo (tedy 38.90 za 10 deka). To je rozdíl přes 60 procent, to už rozhodně neni maličkost. Kromě toho, že je to 150 korun na kile, nebo třeba 150 tisíc na tuně, ale ty procenta jsou daleko výmluvnější.
Ještě jsou tu fígle s platností letáku a nějakými těmi aplikacemi, kdo si sýr chce aplikovat doma sám, ten nemá často na slevu nárok, musí si to nechat naaplikovat od nich.
Pořád tomu nerozumím.
Cena na letáku je 23,90 za 10 deka, na účtence je 389 za kilo (tedy 38.90 za 10 deka). To je rozdíl přes 60 procent, to už rozhodně neni maličkost. Kromě toho, že je to 150 korun na kile, nebo třeba 150 tisíc na tuně, ale ty procenta jsou daleko výmluvnější.
Pán nekoupil inzerovaný balíček 100 g (cena 23,90), ale 0,059 g - to jak? Nechal si navážit? Pak může být jiná cena ...
pro vibe2: Uvedená cena je za 100g. Slouží jako příklad a v podstatě měrná jednotka. Cena jednoho gramu je 0,2399Kč bohužel Kaufland učtuje ve výsledku mnohem více. Není to o žadných přesně stejných balíččích... a jinak doufám žertujete?
Nežertuji. Příklad není závazná cena - ta cena platí pro daný balíček a může být sleva z důvodu lhůty spotřeby.
Vy jste koupil co? Vážený - krájený sýr?
Jenom aby bylo jasno:
Sýry lze koupit v balíčku (vanička, zatavené / ochranná atmosféra) s hmotností 100, 150, 200 ... gramů s udanou cenovkou. Takový balíček může mít slevu z důvodu blízkého data doporučené spotřeby.
Pokud pán koupil jen 0,059 g - pak nemohlo jít o běžný samoobslužný prodej, ale o odkrojení z celého kusu u obslužného pultu - a tady může být jiná cena.
Je to pultový prodej. Nabídka je na straně 11 s poznámkou, že jde o nabídku opakovaně nebo mimořádně do vyprodání zásob. Za chyby se neručí. Cena není závazná. Kromě toho balíček koupený u pultu je opatřený nálepkou z váhy, kde je cena uvedena. Když s cenou nesouhlasil, neměl ji platit. Obchod žádnou chybu neudělal.
Davejte si pozor, ****manželka si dává pozor, vždy kontroluje ceny, co si namarkujeme samy čtečkou, či telefonem.
lze s tím něco dělat?*****Požadovat nápravu. Oznámit to ČOI.
Dneska několikrát mluvili v rádiu o tom, kolik milionu dostaly obchody pokut. nejvíce Penny, pak Billa, atd.
... pozor si dávam atd , oni mi jistě vyhoví při reklamaci... ale řeší to onen slušně řečeno problém? a zamezí se opakovaní? ze zkušenosti vidím že v žadném případě
zamezí se opakovaní****jako že již nikdo nikdy neudělá chybu? To asi těžko, vždyt člověk je tvor chybující.
Tak jelikož to vidíte jako chybu lidský faktor tak by bylo tedy asi na místě nějaké vícenasobné kontroly... pro mě je to jen snadná vymluva to vždy hodit na posledního zaměstnance... Já si to osobně nemyslím. Včera byla cena v pořádku dnes už ne! Proč? Navíc si myslím že se zadávaj ceny do kas nějak centralně apod.
milancukrar - Ano, každý může udělat chybu. Jenže tohle není chyba, to je úmyslné klamání zákazníka, které se opakuje poměrně často a méně pozorný zákazník si toho nevšimne. Když si všimne, obchod bez problémů rozdíl vrátí.
Já mám u těhle řetězců pocit, že to neni sem tam ojedinělá chyba, ale buď úděsný šledrián (opravdu chceme nakupovat v obchodě, který si nedovede udělat pořádek v cenách?) nebo (a to spíš) úmysl.
Chodíval jsem si pravidelně kupovat do Alberta housky ke svačině. No tak na 5 houskách za 6 korun se těžko něco ošidí, ale nebylo návštěvy tohoto obchodu, aby u některé z pokladen právě něco takového neřešili. Tohle přece neni ojedinělá chyba nějakého jednotlivce. Stejné pocity jsem měl v Penny a Bille. Ostatní řetězce moc neznám.
Dokud jim to bude procházet, tak to budou zkoušet. Lidi nadávají, ale nakupovat tam příště jdou. Tak proč něco měnit, nadávky lidí je nic nestojeji, pro ně je důležité, že dostanou peníze.
@magdon - byl jste rychlejší
Nebo zkusit říct u kasy, že jim dáte o 10Kč méně, to by bylo kraválu... Možná by byla taky dobrá možnost, když Vás u kasy vyloženě účelově okradou, tak hned volat Městskou policii.. Když to opačně jde, tak by to mělo jít i na ně. Vylézt ven, nejlépe najít nějakou položku u které mají dražšší cenu a hned volat policii. Pak by tohle pomalu skončilo.. Nebo něco ve stylu že když Vás okradou a doložíte to, tak finanční kompenzace od nich v řádu stokorun či vyšší (podle objemu krádeže).
@magdon Sleva na letáku není závazná. Je to tam jasně napsáno. Navíc, jak píšu výš, cena je na štítku z váhy. Je to chyba na straně zákazníka, která se dá při troše pozornosti vyloučit.
Toto se může stát. Např. v Penny prodávají sýry s různým obsahem t.v. s. v téměř stejných obalech vedle sebe. Nepozorný zákazník se může cítit podvedený, když se balíčky přesypou nebo to někdo vrátí vedle.
Ano tyhle "finty" zkouší na nás spotřebitele. Ale pokud nám už učtují nakonec, jako v uvedeném příkladu, řádově jiné ceny to už bychom si nechat líbit neměli.
Víte co? až budete mít pár důkazů o tom, že Vás v tomto obchodě pravidelně okrádají, tak se postavte před vchod a všechy příchozí varujte aby si dali pozor.
Já tam byla minulé pondělí (12.5.) Žampiony měli 30Kč/kg. Říkám ok, nějaké levné, ale co, tak je levné... Pak druhý den kontroluju účtenku a ouha, ne za 30Kč kg, ale 80Kč kg. A slepá opravdu nejsem, že bych nerozpoznala 3 od 8. Navíc jsem tam nebyla sama.. No co, asi fakt nejlépe ty samoobslužné.. Ale jde zároveň o princip. Zkuste jim ukrást třeba do kapsy jen jeden rohlík. To bude frmol ! Ale když to dělají oni, tak se nic neděje. Vlastně děje, vždy výmluva na pochybení zaměstnance. Kdysi v jednom Supermarketu měli nakrájenou Nivu, zabalenou, naváženou, v koši. A samozřejmě tak, že to bylo třeba o 10 dkg na jednom balíčku minus. A to trvalo celé měsíce a vždy pochybení zaměstnance.. Takže jsem pak vždy převažoval přímo tam a vybral si ten kus, který nebyl ošizen. Pak už ten Supermarket u nás skončil, takže by to asi jelo dál.. Jj, chyba obchodu... Ale když to ten supermarket udělá na všem možném, kolik to sype měsíčně? Desítky milionů dohromady ze všech supermarket.? Takže asi tak... A jak říkám, zkuste si strčit do kapsy jeden rohlík s tím, že Vás u toho chytnou...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.