Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Žádost o řešení stížnosti

Od: loskotova* odpovědí: 10 změna:

Věc: Stížnost - Zasílám stížnost ohledně Michaela Bytomská,IČO 69524408
Zpráva:
Prosím o ošetření provozu a výkazu faktur za poskytnuté služby kadeřnictví na adrese Sázavská 14,Praha 2.Služby paní Bytomské jsem poprvé využila 31.3.2010,kdy jsem si nechala v této provozovně prodloužit vlasy za celkovou cenu 19000,- včetně nákupu vlasů(na tuto službu jsem si vyžádala fakturu).Po té jsem toto kadeřnictví navštívila čtyřikrát ohledně umytí a vyžehlení prodloužených vlasů,vždy se cena za poskytnutou službu pohybovala v rozmezí mezi 500,- až 700,-(na tyto služby jsem již fakturu neobdržela)..11.června 2010 jsem využila služby paní Bytomské ohledně odstranění nastaených vlasů a nabarvení mých vlasů vlastních.Za tuto službu jsem zaplatila 4500,-(na tento zákrok jsem opět neobdržela daňový doklad)...Chápavě jsem toto bohužel respektovala,daná kadeřnice má cca ročního syna Denise a do této chvíle jsem byla s odvedenými službami spokojena.Problém nastal až při dalším využitím služeb paní Bytomské a to dne 30.září 2010,kdy jsem provozovnu na adrese Sázavská 14,Praha 2 opět navštívila ohledně připevnění již jednou použitých a v této provozovně zakoupených vlasů.Za opětovné připojení vlasů jsem zaplatila 3400,-(opět bez toho,abych dostala daňový doklad)vlasy mi po této návštěvě salonu svévolně vypadávají,spoje se posunují o 2 až 10 cm,u některých to došlo až k vyčesání pramínků.O tomto jsem jmenovanou kadeřnici informovala telefonicky,domluvily jsme se na opětovné návštěvě kadeřnictví dne 4.října 2010,kdy mi bylo šest pramínků připevněno a všechny vlasy obarveny a vyžehleny.Za toto jsem zaplatila 1700,-(opět bez dokladu)...Dne 15.10. 2010 jsem paní Bytomskou kontaktovala telefonicky,stěžovala jsem si na posun vlasů a vyčesávání pramenů.byla jsem odbyta tím,že pokud se uvolní ještě nějaký z pramenů vlasů,mám zavolat následující týden a domluvíme se na případném připevnění.ten samý den se mi ale uvolnily další dva prameny,volala jsem paní Bytomské,telefonáty byly bez reakce,reagovala až na sms,ve které jsem ji žádala o domluvu na přijetí reklamace její práce a přepracování.Toto bylo dost vulgárním způsobem zamítnuto,nepřeji nikomu aby musel poslouchat tak agresivní rozhovor se svojí poskytovatelkou služeb,telefonát skončil negativně slovem sbohem.vlasy se uvolňují i při pouhém projetí si vlasů rukou,objem vlasů od posledního připojení je cca poloviční,bojím se již vlasy jak mýt,tak česat,nosím je svázané v culíku a v tuto chvíli nevím,jak toto řešit,vzhledem k tomu,že nemám o tomto poskytnutí služeb jiný daňový doklad,než za službu první,která byla za 19000,- a za kterou jsem si musela fakturu vyprosit.Tuto fakturu zasílám v příloze.Děkuji za pomoc.S pozdravem Zdenka Loskotová.


 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


3x

Obrate se na ČOI, Černé ovce nebo Občanské judo...

Za sebe mohu pouze říci. Jestli nevíte co s penězi, pošlu Vám číslo účtu, kam je můžete posílat...

 

alf*

2x

zlatý philips, v létě nula, v zimě 6

philips.cz/...

 

cocinkamichalka*

1x

Paní Zdeňko, toto není právní poradna. Tento případ Vám nikdo z nás vyřešit nemůže. Obratte se na právníka nebo na Českou obchodní inspekci.

 

radi*

1x

Jsem rád, že jsem přirozeně krásný, inteligentní a skromný a nemusím za to nic platit

 

 

eulalie*

0x

Paní Zdenko. Bylo by zřejmě ve Vašem případě vhodné obrátit se na Českou obchodní inspekci, případně právní poradnu. Bohužel, nemáte-li k provedeným procedurám daňové doklady,jak chcete dokazovat, že k nim vůbec došlo?

doplněno 21.10.10 11:11:

Také si myslím, že nebylo nejštastnějším řešením, uvádět takto veřejně údaje o podnikatelce, byt Vám provedla dle Vás práci nekvalitně.

loskotova*

Vzhledem k tomu,že daná kadeřnice odmítá přijmout reklamaci ode mne,razantně si stojí za tím,že ona odvedla svoji práci dobře a v tuto chvíli v podstatě zneužívá mé předchozí důvěry k ní(viz.netrvala jsem na vystavení faktury za každý zákrok),v tuto chvíli již byla kontaktována i salónem,v němž mne té hrůzy,kterou mi vytvořila na hlavě zbavili,stejný názor o nekvalitně odvedené práci slyšela tudíž i od profesionála,opět bez uznání své viny,tak mne v tuto chvíli nenapadá jiná varianta varování dalších případných zákaznic.

pt®

Milá paní, jistě o sebe pečujete, a proto navštěvujete takovéto salony a platíte i dost vysoké částky za jejich služby. Přemýšlela jste, že byste mohla navštívit nějaký salon, kde by Vám vylepšili srdce, lásku, mírnost, vstřícnost a jiné? Určitě by Vám takové vylepšení zlepšilo i Váš image. - stařenka

loskotova*

Milá paní,nemyslím si,že by z věcí,které jste vyjmenovala,cosi nebylo v pořádku,naopak je tam ve chvíli placení vysokých částek navíc důvěřivost a asi i naivita,Díky za názor .

 

dana1*

0x

Možno by sa potešili i na Daňovom úrade,keby videli daňový doklad od podnikateľky.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]