Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, začal jsem podnikat teď v květnu, ale mám už nějaké doklady zá nákup potřebných věcí k podnikání z loňského roku. Dočetl jsem se, že můžu letos dát do zřizovacích výdajů. - např. nábytek do provozovny, kancelářské věci, razítka, apod. Chápu to dobře?
A teď otázka - když si někdo otvírá živnost např. kadeřnictví a udělal si kurz kadeřnictví - může si cenu za tento kurz dát do daňových výdajů? také jako součást zřizovacích výdajů?
Předem děkuji za pomoc
Daňových to myslíš kvůli DPHčku? Určitě tam je nějaká zpětná možnost, poraďte se svým daňovým poradcem nebo účetním... Tyhle věci který potřebuješ jednou v životě, tak si nepamatuju (Jak dlouho zpětně a za jakých podmínek), oni by to měli znát a legislativa se může často měnit...
Každopádně to určitě bude v zákoně o dani z příjmu a v zákoně o DPH, Takže si stačí přečíst.
Vše co jsem dal do tenkrát ,,firmy,, jsem ,,odepsal,, a účetní to schválila.Od nábytku až po razítka.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.