Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
cestovala jsem mimořádně asi 100 km od domova. Známá mě požádala, zda bych jí někde cestou zakoupila jeden výrobek. Koupila jsem ho v Kauflandu v Jihlavě. Špatně jsme si asi rozuměly, bylo to něco jiného, co ona nepoužívá, takže ho nechtěla.
Měla jsem účtenku a chtěla zboží vrátit také v Kauflandu, ale v Pardubicích. Paní na informacích odmítla. Prý to musím vrátit tam, kde jsem to koupila. Přitom v pardubickém kauflandu nabízejí naprosto totéž zboží.
Byla jsem překvapena. Zde je jiná zkušenost. Asi před rokem jsem ve vzdáleném Penny koupila potravinářský výrobek, doma jsem ale po otevření vak. obalu zjistila, že je to zkažené. Reklamovala jsem v "našem" blízkém Penny a bylo mi to uznáno. Prý nevadí, že je to zakoupeno jinde.
Dvě zkušenosti, každá jiná. Proto mě zajímá, jaké máte zkušenosti vy. Musí obchod přijmout reklamaci z jiné prodejny, nebo nemám právo vrátit jinde? Děkuji - Jaga.
A do Jihlavy kvůli tomu už nepojedu.
Tak jsem si napsala přímo na centrálu Kauflandu. Paní mi odpověděla, sice velice slušně, ale je to u nich skutečně tak. Potvrdila mi, že zboží, které koupí zákazník omylem, či nevhodným výběrem, vrátit lze, ale jen na té prodejně, kde to bylo koupeno.
A jako náplast na můj problém mi poslala dárkový poukaz do Kauflandu v hodnotě 100 Kč. I když mi s problémem nepomohli, tohle mě naopak potěšilo. Jaga.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.