Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, mám studentský účet u komerční banky G2.2 který je zdarma. Včera mi došla do bankovnictví pozvánka do nové éry. Tak jsem to rozklikl a jaké bylo překvapení, že mi byl vybrán tarif za 39 Kč měsíčně a změna na tarif Start který je zdarma nebyla možná. Účet nevyužívám jako hlavní a nechci za něj platit. Tak jsem z toho vycouval a zrušil to. Výsledek? V mobilní bance vidím jen zůstatek, píše mi to, že nové produkty už si nezřídím a jako bonus jsem zkoušel dvě platby cca dvě hodiny od sebe a obě odešly jako standardní platby, které budou připsány nejbližší pracovní den, takže jsem nejspíš přišel i okamžité platby? Měl jsem proti KB dost výhrad, ale řekněte mi..je tohle jen zlý sen? Prosím Vás, má s tím někdo zkušenosti jak to vyřešit? Protože jestli budu muset jít na pobočku, tak ten účet rovnou nejspíš zruším.
KB je druhá nejhorší banka (Minimálně co do vstřícnosti pracovníků, triků který na vás zkouší, A co tak slýchávám, tak i nemožného uživatelského rozhraní) jediný benefit je, že uplácí svoje klienty nízkým úrokem... Nechápu, kdo si jinak než úplatkem zvolí tuhle tragedy banku? Proooč? Vy, kdo jste vyzkoušeli ostatní banky, nejednu, proč byste si vybrali právě kb, napadá vás něco?
Za mě dokonce první :-/ Nedávno jsem na doporučení poradce šel k nim s hypo a byla to asi ta nejhorší věc, co jsem mohl udělat. Téměř od počátku samé kopance - prakticky nulová komunikace během zařizování, neschopnost správně aktivovat účet, bez reakcí na maily s pracovníky banky, sliby, že se ozvou nazpět a už se neozvali a když jsme psali stížnost na celý ten souběh, tak krom jiných výmluv nám napsali, že jsme pro nestandardní případ, protože jsme noví klienti... No, tímto to završili a hledám jinou banku, kde mají o klienty zájem. A od těchle ... rychle pryč a nikdy víc s nimi už nic nechci mít
Jen tak na okraj...
V poslední době převádí KB (postupně) staré účty na nový systém účtů. Starý už byl celkem odladěný a nějak fungoval... Nový je softwarový a organizační zmetek, který budou dlouhou dobu upravovat! Jako by to vymýšlel nějaký nepraktický amatér. Lze najít o tom snad milion diskuzí s nepěkným výlevy. Tak pokud Vás nutí ho předělat, tak se ještě vymluvte. Ještě mám starý, jedno dítě se nechalo napálit a účet převedlo na "nový" systém a na KB nezůstala nit suchá. Druhé dítě je zatím odmítlo...
Přechod na KB+ je noční můra nejen pro Vás.
Údajně jde o zcela nový systém, tvořený "na zelené louce".
Bohužel je plný chybějících funkcí, nedodělků a chyb, které se odstraňují za pochodu v ostrém provozu.
Návštěva pobočky Vás zcela jistě nemine.
Mám nezletilé děti také na studentském kontu a abych jim nastavil limit pro platby na internetu, musel jsem osobně na pobočku, přes net nejde.
Ty jo, tak to by měli klientům platit, protože to znamená že Vás klienty KB používají k otestování svého systému. Toto je ve vývojářství nepřijatelné. Vždycky se musí systém důkladně otestovat, pustit neotestovaný systém do ostrého provozu si může dovolit jen ministerstvo vzdělání apod. Ti o nic nepřijdou. Normálně se za otestování platí, na to jsou zaměstnanci, kteří testují systém. Jsou a mají být placení. Já bych toto možná viděl i jako podvod na klienty.
Přechod mne sice naštval, ale změnil jsem si tarif v mobilu sám na "tarif start" - takže je zdarma.
Platby na netu řeším pořád stejně - buď přes bankovnictví a přihlášení přes aplikaci nebo nově díky QR kodu z mobilu, pokud to příjemce platby umožní.
Používal jsem dobíjení mobilu, které nyní nejde, ale jinak jsem si zvykl a nemám problém s touto verzí. Jediné co mne štve, že jsem nechtěl mít přímo mobilní bankovnictví - jen aplikaci pro potvrzení při práci na PC. Cítím se méně bezpečně a nechávám tak na účtu minimum, většina okamžitě po příchozí transakci odejde do mBanky.
Dobrý den, v minulých dnech jsem na výzvu KB podstoupil přechod na KB+. Ačkoliv banka deklarovala, že znovudpodepsání všech smluv je formalita a neznamenají žádnou změnu, už to začalo. Poplatek za úvěrovou/kreditní kartu, který se mi dříve strhával z běžného účtu, se mi nově strhává z úvěrového účtu. Čili na hrazení jejich poplatků si tímto od nich na úrok půjčuji peníze. Nevím, jestli jsem padlý na hlavu já, nebo banka. Každopádně to beru jako podvod z jejich strany. Změna, kterou mi podstrčili k podpisu a dělali, že není. Jako když do zákona o zdravotním pojištění podstrčíte vykácení národního parku. Všiměte si, že jsem v textu nepoužil jediné sprosté slovo. Dalo mi to dost práce.
No já to dělal tenhle převod mámě a taky to byla hrůza, ale musel jsem čekat do druhého dne. Hrůza to byla v tom, že jsem nad ničím neměl kontrolu. Ale to bylo tím že mamka tomu ale vůbec nerozuměla, nevěděla o svém účtu ale vůbec nic. Ona měla dva účty obyč. a spořící a pojištění kvůli kartě, které nepotřebovala, protože s fin. operacemi a kartama vůbec nepracuje a nepoužívá je. Po tom co jsem viděl to el. bank. tak jsme zrušili účet u kom. banky tedy až po převodu všech peněz do Fio banky, která má v podstatě "vše" zdarma až na nějaké zahraniční platby... Pro mamku je vše zdarma a navíc místo aby ji sráželi poplatky za to pojištění, teď se ji tam pěkně hromadí peníze... Jen máme problém že zase neví kam dala přihl. údaje, ale to nevadí, protože ve Fio bance milý příjemný pán vše vysvětlil a vysvětlí. Jen bych už do bankomatu nikdy nevkládal prachy o Silvestra raději počkaj po novém roce než čekat asi 14 dnů? na reklamaci. K tej KB. Tam šlo hlavně o to jak to je nepřehlednů vůči Fio el. bank.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.