Nejste přihlášen/a.
Myslím si, že by Vás prodejce poslal, slušně řečeno, k šípku. Pokud jste produkt opravdu chtěla, musela jste cenu předem akceptovat. Zboží jste chtěla a objednala i za těch 20 tisíc. Že je cena nyní nižší, to nemá na nákup vliv. S tou původní jste souhlasila.
Když nakupuji něco většího, vždycky pobrouzdám předem po Heuréce. Tam vidíte různé ceny stejného zboží + současně i ceny za dopravu. Rozdíl mnohdy bývá opravdu značný. Podle toho se rozmyslím a vyberu si, od koho nakoupím.
Prostě, stalo se. Prodejce měl problémy s první zásilkou /selhali skladníci nebo řidič/ a teď ho budete ještě uhánět, aby Vám něco vrátil. Nechte to být, stejně se ničeho nedomůžete. Třeba se Vám zase někdy stane, že uděláte naopak lepší nákup. To je prostě život. Jaga.
Styděla bych se zboží vracet a za pár dní objednávat nové, totožné. Jako když vlastně nevíte, co chcete. Na takovou zákaznici by prodejce opravdu dlouho vzpomínal. Co kdybyste byla tím prodejcem Vy? Také byste drahé věci přijímala zpět a posílala nové, levnější? Pochybuju.
Stalo se mi něco podobného, ale nikoliv v takovéto sumě peněz. Po objednávce, v řádu několika tisíc a poslání potvrzení objednávky s cenou, dopravou, dobírkou, jsem se podíval znovu na jejich produkt a nestačím se divit. U stejného produktu byla najednou cena cca o 1000 Kč nižší. Napsal jsem okamžitě zpětně, že na takové móresy nejsem zvědavý a že si mohou výrobek ponechat a posílám storno objednávky. U vás je to jiný případ, ale zboží za 20 000 a na vyhození, tak tam bych žádnou výměnu vůbec nedohadoval a skončil s navrácením peněz. Takový obchod je pro mne nedůvěryhodný a je jedno kdo za problém může. Dnes musíte být na E-shopy tvrdí. Žádný není jediný.
Hanba by mě fackovala, kdybych se měl zachovat tak, jak tu "rádcové" navrhují. Zboží jsem koupil, s cenou jsem souhlasil a moje hrdost mi nedovolí se chovat podle zdejších rad. A pokud prodejce reklamaci poškozeného zboží bez průtahů a připomínek vyřídil, také bych se s tím smířil.
Je to můj názor, ne rada pro tazatele!
A ještě na internetu uvádět, jaký jste nešika, že neumím nakoupit...
To víš Pavle, někdo je nenažraný.
Kdo odmita dobrovolne vydat vice penez ve prospech prodejce...
To je ukázková manipulace v té větě. Paní koupila za cenu, kterou akceptovala, nikdo ji nenutil kupovat. Že se ceny zboží z různých důvodů mění je přece běžné. Vracet zboží z jiných důvodů, než k jakému byl zákon přijat, není využití svého práva, ale zneužití zákona.
Před pár lety jsem koupila notebook za 28k czk a druhý den byl v akci za 23k czk. Holt jsem ho zabalila a ve dvoutýdenní lhůtě bez udání důvodu vrátila a koupila znova. Prostě to bylo dost peněz. Ale pravda je, že kdyby mi prodejce neposlal e-mail, kde bylo napsáno výslovně o této slevě, tak bych to neřešila, protože bych to ani nevěděla, po nákupu už danou věc nikde nehledám a reklamy se mi díky blokování nezobrazují.
Samozřejmě, že ho může vrátit, produkt jí přišel před dvěma dny. Otázku jsem četl. Dodání poškozeného prosuktu nelze prát v potaz, jednoznačně to bránilo pozouzení, jestli ho chci. Objednala si kvaitní produkt, a ten jí byl dodán před dvěma dny. Tečka.
Nabídl bych prodejci kulanci, pokud mi 4 tisíce přistanou na účtu třeba do týdne, vracet nebudu. At si to rozmyslí.
gismo:
Pokud vám dorazí poškozené zboží, tak ho můžete vrátit v rámci zákonné lhůty 14dní, nebo zvolit reklamaci, zákon v takovém případě nevylučuje první možnost. genehawkins tvrdí, že i když paní zvolila reklamaci, tak stále může využít lhůtu 14 dnů, počítáno od data, kdy dorazí opravené/vyměněné zboží. To je pro mě novinka, myslel jsem, že na vyreklamované zboží již nelze uplatnit lhůta 14 dní, ale možná se mýlím.
Já to vidím jasně. Poprvé bylo doručeno zboží, které nebylo použitelné, takže nemohla běžet 14 denní lhůta, nebot zákazník neměl možnost zboží vyzkoušet a tak případně zjistit, že mu nevyhovuje. Proto 14 denní lhůta začala běžet až po druhém doručení, tj. výrobku bezvadného. A je jen na zákazníkovi, z jakého důvodu ho případně v těch 14 dní vrátí, nebot důvod uvádět nemusí. Kdyby prodejce šel do sporu, jednoznačně to musíte vyhrát.
Předpokládám, že zboží bylo objednáni přes internet, ne v kamenné prodejně.
Paní píše: "poškozený, nepoužitelný a na vyhození", tak asi pro tento konkrétní případ by to tak mohlo být, ale většinou zboží přijde s nějakým menším poškozením, které nebrání vyzkoušení, takže v případě, že mi výrobek nevyhovuje, je lepší zvolit vrácení ve lhůtě 14 dní. Pokud zvolím reklamaci, protože o výrobek mám zájem a pak ho vracím z důvodu, že ho někde vidím levněji, to už je vyčůranost.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.