Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zásilkovna - neposlala email

Od: p3t4 odpovědí: 4 změna:
Dobrý den, vždy když objednám něco z eshopu do zásilkovny po tom co zásilkovna OBDRŽÍ balík pošlou email že byl balík převzat do přepravy, dnes mi z e-shopu přišek email že zásilku předali přepravci (zásilkovna) ale od zásilkovny mi nepřišel žádný email ze by ji převzali. Co ted?
Dekuji predem za odpoved

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


7x

Co teď? Nic. Počkat, až zásilka dojde do výdejního místa a pošlou Vám vzkaz, že je k vyzvednutí. Zatím máte jen vzkaz, že jí e-shop předal k přepravě.

 


1x

Předal přepravě znamená účetně odepsané zboží ... přepravce ten balíček dostane třeba zítra nebo v pondělí - až po jeho převzetí zašlou informaci k zásilce.
Stejně jako pošta i zásilkovna může přijmout informaci o zásilce připravené k odeslání - je to vlastně uhrazení poštovného a získání čísla zásilky. Pokud odesílatel balíček nepředá na podacím místě, nemůžou nic...

 


0x

Jakmile bude mít výdejní místo, které jste si při objednávce vybral, Vaši zásilku na skladě, vyzve Vás k vyzvednutí.

 

liduli

0x

Dobrý den, mě zase včera přišel email od "zpráva ze Zásilkovny" s logem Zásilkovny a v mejlu se píše, že na mě čeká balíček a mám použít kód ke sledování a přijímání. Vzhledem k tomu, že jsem si v poslední době nic neobjednávala, tak tento mejl ignoruji. A něco podobného,rovněž včera, zpráva v mobilu z české pošty, tu jsem rovnou vymazala. Asi se někdo snaží vymámit údaje, L.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]