Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Proč mi nejde uskutečnit platba

Od: xxxxx odpovědí: 7 změna:

Zdravím, potřebuji uhradit fakturu 15000, proto jsem si navíšila týdenní limit a limit pro internetové platby, nastavila jsem to na 30 000, tento týden jsem nic neplatila a zbývající limit mám stále 30 000, i přesto, když chci provést úhradu faktury, tak mi to nejde a vyskočí mi okno kde se píše "Překročen autorizační limit, platbu nelze odeslat."

Mám účet u ČSOB. Nevíte co s tím? Mám zavolat na infolinku nebo je to normální, že to trvá třeba pár hodin, než se to "aktualizuje"

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


3x

Zavolejte na infolinku.

 


3x

Operace se provede ihned, žádné hodiny čekání. Na účtě musíte mít dostatek finančních prostředků.

Já mám FIO, a tam se nastavuje denní i týdenní limit zvlášt. Tak asi nejlépe, když zavoláte do své banky.

 


0x

Je nutno mít nastavený i odpovídající denní limit.

xxxxxx

Dnes jsem nic neplatila a denní limit nikde v nastavení nevidím tedy

 


0x

Zkontrolujte,co jste vůbec nastavila? V odkazu máte vše popsané, jak co nastavit wise.com/...

 

vibe2*

0x

Překročen autorizační limit ...

zřejmě něco s přihlašováním ... zavolejte na infolinku (jak radí ostatní)

 

clen

0x
U csob zkuste po pulnoci, tragicka obsluga karty
Stejna zkusenost, kdyz si zapnete povoleni internet plateb tak mi rekli: PO PULNOCI, nekdy se tak stane

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]