Nejste přihlášen/a.
Zdravím, v únoru jsem odesílal na reklamaci balík do Číny. Bangood, velký známý eshop. Odesláno dle zaslaných informací. V červnu se vrátil zpět, na poště žádný důvod nedoručení nesdělili. Ještě před tím, než jsem zjistil, že se balík vrací, jsem zadal elektronickou reklamaci. Nyní po vyzvednutí balíku, mi přišlo písemné vyrozumnění o skončení reklamace. Reklamace byla nedůvodná, zásilka byla vrácena ze zahraničí zpět, a následně předána odesílateli.
Čekal bych nějaký důvod, proč balík nedodali? Nezjistím, zda je chyba na straně pošty, nebo že si ji ehop nepřevzal?
Nemáte někdo zkušenosti, jak toto řešit? Proti reklamaci se mohu odvolat na ČTU. Ale docela mě zaráží způsob vyjádření vlastně ničeho, a vrácení poštovného za nedoručení se nejspíš nedočkám.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.