Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kdo je zodpovědný za reklamaci zájezdu

Od: smidova odpovědí: 6 změna:
Reklamovali jsme přímo u delegátky v místě destinace zájezd kvůli vážným nedostatkům na hotelu a pořadatel CK po 5 dnech napsal vyjádření,že jsme to zakoupili u cestovní agentury Invia,tak nemohou to řešit.Dokumentace včetně fotografií byla předána místní delegátce.Pořadatelé CK.přesto dávají na centrále ruce od toho pryč kvůli zakoupení jinde než u nich.Jak máme dále to řešit?

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


3x

Vymyslaju a klamu, zavolajte si zakaznicku linku D-testu, tam vam poradia.

 


2x
A tam, kdejaké to koupili, jste to poslali taky? Právě proto kupuji zásadně jen u pořádající ck.
smidova
Přišla nám dnes zamítnutá reklamace od pořadatelské CK.s tím at si to řeší cestovní agentura, protože jsme to zaplatili u nich.Záležitosti jsou opodstatněné, potvrzené nedostatky, projednané s místní delagatkou a personálem hotelu uznávající věci na co jsme si stěžovali.
ucastnik

@smidova logické je podat reklamaci i tam, komu jsem předal peníze.

 


2x

Podle dTestu si můžete vybrat, zda reklamujete u prodávajíciho nebo u pořadatele. dtest.cz/...

 

ucastnik

1x

Kdo je zodpovědný za reklamaci zájezdu? Účastníci zájezdu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]