Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Podvodný e-shop - co teď

Od: idiot odpovědí: 22 změna:

Dobrý den, chtěla sem si koupit ze dvou e-shopů boty (ne pro sebe, ale to je jedno). Zaplatila sem jim bankovním převodem o dva dny později, a když už čtvrtý den ani zmínka o dodání přepravci, začala sem si hledat recenze a obchod je podvodný.

Napsala sem jim, kdy zboží očekávat, odepsali skoro hned, a při žádosti o vrácení peněz se neozvali už vůbec. Co teď?

Mám v úmyslu jim zítra ráno napsat ještě jednou, ale už ne nic milého.

Já vím, že sem idiot že sem si to nezajistila dřív, ale za celou dobu nakupování přes e-shopy nebo od lidí (už okolo 10let) sem neměla negativní zkušenost.

Takže prosím jen o rady, a ne salodlouhé poučování co sem udělala špatně, to už vím

Díky

 

 

22 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

kmet

3x

Uveďte url eshopu, možná to neni tak hrozný. Často je to přeprodávání věci z Číny. Prostě tak, jak by jste si to objednala sama za pár dolarů, tak to udělají oni (automaticky), u Číňana výplní vaši adresu a nechají si zaplatit. Takže zboží opravdu přijde, někdy se ozvou ohledně celního řízení, někdy ne. Přijde to za cca 3 týdny, někdy déle, někdy dřív. Číňani mají sklady i v Evropě a to je rychlejší. Určitě uveďte URL, jde zjistit, kde sídlí a jestli je vůbec reálné se domáhat storna objednávky.

idiot

Jenže já už to nechci. Stejně to z Číny je samej shit. Chci zpátky peníze.

asd1

Jsi dospělá a svéprávná, víš co to je závazná objednávka? To si přečteš podmínky, souhlasíš s nimi, vybereš co chceš a odešleš objednávku. Pak už to jede a nějaké "já už to nechci" na to nemá vliv. Jestli sis objednala něco co nechceš, tak ten nick sedí

idiot

Stejně trapné je urážet někoho kdo potřebuje pomoct.

Rozmyslet se může každý.

 

asd1

3x

Si to shrneme.. Objednala sis zboží (závazně), běží dodací lhůta. Tak holt počkáš jestli v dodací lhůtě přijde a teprve až ne tak můžeš mluvit o podvodnících. Do té doby o žádný podvod nejde a není ani žádný důvod proč by ti měli peníze vracet.

Dost obchodů jsou jen zprostředkovatel a smlouva je s prodejcem někde z ciziny, pak se vracení peněz, reklamace atd. řeší podle podmínek v místě jejich sídla.

re4zon
Chytry jak prase a k tomu arogantni. Jak muzes tohle tvrdit, kdyz vis prd, odkud to objednala? A ted kdyz uz to pravdepodobne vis, zkus se tam laskave podivat. Web za kazdou cenu maskujici, ze jde o "nakupni galerii" (cti: burza cinskeho smejdu) a tvarici se ve vsem jako normalni cesky eshop. Kdyz si podobnou prasarnu zalozi cech, coi to hodnoti prinejmensim jako nekalou obchodni praktiku a uvedeni spotrebitele v omyl. Kdyz totez udela cinan nebo arabska poustni opice, je to porad podvod. Jediny rozdil je v tom, ze si na nich nic nevezmes.

 


2x

Radu nepotřebujete - sama víte, co jste udělala špatně - nic víc už dělat nemůžete, jen se smířit se ztrátou peněz.

Vlastně udělat můžete - můžete také dávat recenze (nejen na heurece, ale všude, kam se dostanete) - klidně můžete začít tady s uvedením webů a varováním pro lidi, kteří možná před koupí budou hledat recenze.

Já byl také napálen a NEJSEM RÁD, ŽE NEJSEM SÁM! - Ale asi každý musí podobnou zkušeností jednou čí párkrát projít, než se dostatečně poučí.

 


2x
Proč bychom Vám nemohli připomenout a poučit Vás o tom, že jste udělala kravinu a hloupost? Opakování je matka moudrosti. Tyhle dotazy miluji…jdete si sem pro radu a diktujete rádcům a ostatním lidem co mají psát a na co reagovat…

 


1x

Tak jestli je to Mollio, jak píšete, tak jste si pořádně naběhla, ale to už určitě víte. Každopádně je dobré neznámý e-shop nejdříve "prolustrovat"v Googlu, pročíst obchodní podmínky a být velmi obezřetná.Na ty podvodné vždy něco vyleze...Škoda, že jste neplatila kartou, mohla jste požádat o chargeback. Více si přečtěte o e-shopu v odkazu 1t.cz/...

 


1x

Peníze Vám zpátky nevrátí, to je marné. Napsala bych vám proč, ale to slyšet nechcete. Je to překupník a možná, že Vám za čas nějaké boty přijdou, ale určitě nebudou vypadat tak, jak si představujete. Berte to jako školení, v životě člověk dělá chyby, důležité je už neopakovat.

Jojo, přítelkyně si také objednala zimní boty když se jí staré rozpadly. Přišly teď na jaře, vypadají jinak než objednané. Ale aspoň má na příští zimu druhé boty.

 


0x

Mi se tohle také stalo. Objednala jsem mikinu a nešla a nešla. Udělala jsem veliký kravál a tak mi napsali, že ji nemají na skladě až jde snad z Číny, ale přesně neví odkud. Mikina, vlastně šílený hadr, přišel za 2 měsíce se zpáteční čínskou adresou. Od té doby se vždycky dívám, jestli je zboží na skladě. Pak to klidně mohu i vrátit. Ale vrat do Číny nebo kam!

idiot

Sem ráda že nejsem jediná. Zboží už v žádném případě nechci.

Chci zpátky peníze. Mám jednat slušně, nebo pohrozit?

Nemáte zákonný nárok. Leda že by nedodrželi dodací lhůtu, to by mohlo být 40 PRACOVNÍCH dnů.

Arne má pravdu. Na netu najdi jejich stránky a tam kontakty, včetně telefonu. Jen se obávám, že e-obchod je jen přeposíací agenturou a nemohou udělat vůbec nic.

 

coze

0x
Normálně se jich slušně zeptejte, jestli Vás okradou nebo zboží pošlou. Je to to, co chcete vědět, tak jak jinak se zeptat než napřímo? Vylejvat si na nich nervy nikam nepovede. Tohle možná aspoň zabere. Schválně zkuste a dejte vědět jak jste dopadla. Jinak o jaký eshop se jedná prosím?
idiot

Právě že už mi na vrácení peněz nic neodepsali.

Mollio a beliamo, nebo tak nějak..

mariechupikova
Objednala jsem zboží zaplatila nic nepřišlo a nejde dohledat telefon ani kontakt .jsou to šmejdi

 

 


0x
Když už musím něco koupit v nějakém podivném menším eshopu (kerý samozřejmě prvně zkontroluji na heurece, že má aspoñ několik set recenzí), tak jedině na dobírku, i když je to pro mě dost nekomfortní. Předem jedině něco tak maximálně do dvou stovek.
doplněno 12.04.23 19:55: Když si ty recenze přečtete (jestli je to mollie), tak zjistíte, že je to nějakej pitomeček, kterej to objednává z Čičiny. Tedy to nemůže přijít za týden, ale tak za měsíc, nebo třeba za tři. Prostě šanci, že něco ještě přijde, snad máte.
Potíž je, že naši úplatní politici už přes 20 let úspěšně brání vzniku zákona o hromadnè žalobě, která by právě u těchto malých podvodů na větší množství lidí pomohla. Snad se dočkáme letos?
novinky.cz/...
idiot

A rada?

Tohle vim už taky

 

jaj*

0x
Dejte mi číslo objednávky a jméno, můžu tam zavolat a zeptat se jich.

 


0x
Hned první recenze...
Určitě nedoporučuji, na zboží jsem čekala 4 měsíce i přesto, že na stránkách měli uvedeno, že mají expresní odeslání a přišel naprosto nekvalitní výrobek a úplně jiné velikosti. Vrácení zboží v podstatě nemožné, protože platit ještě poštovné do Číny je nesmysl. Opravdu nedoporučuji zde nakupovat.
Takže nejpozději do čtyř měsíců?...nebo možná později
obchody.heureka.cz/...
Takže poučeni pro vás, jiné rady nečekejte...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]