Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, poptával jsem přes email stavební materiál. Na jednu nabídku jsem odepsal že mám zájem, poslal faktručaní a dodací adresu. Bohužel se 4dny nikdo neozval a tudíš jsem včera psal že objednávku ruším a objednal jsem jinde.
Nyní mě přišlo že objednávka byla v pátek zadána a že již nejde zrušit. Jelikož ale mám již objednáno a zaplaceno jinde tak je to docela problém.
Co mohu dělat?
Má ta původní firma k dohledání nějaké obchodní podmínky? Pokud ano, píše se v nich něco o možnostech zrušení?
Našla jsem v OP:
Po odeslání objednávky obdrží kupující na zadaný e-mail potvrzující doručení objednávky. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající po obdržení objednávky kupujícímu potvrdí elektronickou poštou a to na adresu kupujícího uvedenou v objednávce.
Opravdu jste nedostal ani jeden ze dvou mailů? Záleží na tom, kde je chyba (klidně je např. můžete mít ve spamu - podívejte se). Zkuste zavolat a dohodnout se, jestli by zrušení nebylo i pro ně jednodušší a levnější, než odstoupení od smlouvy.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.