Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Doklad o výši nákladů na bydlení

Od: mnd® odpovědí: 5 změna:

Zdravím,

snažím se vypsat tuto žádost.V kolonce Typ nákladu je nájemné,Plyn,Elektřina,Náklady na plnění... .Další je Měsíc čtvrtetí atd.Čtvrtletí jsou podle mně tři měsíce - to mám napsat částku krát tři nebo po měsících co je na inkasu?Pak je tam poslední kolonka Razítko a podpis - bude stačit sken SIPA nebo i upravený výpis z účtu? Trošku bych ho promazal páč nemusí vidět jiné platby.Děkuji

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jujon

2x

Asi si půjdu taky požádat, pronajmu byt od ségry od 1.1., ona pronajme byt ode mne od 1.2. (Oba vzájemně za 15 100 Kč) a oba jsme OBZP, díky velkým odpisům v podstatě na daňovém přiznání máme nulu (tedy žádný příjmy po odečtení odpisů). Alespoň tak by se to posuzovalo u OSVČ ...

anebo UOBZP se to posuzuje jinak, podle transakce na účtu a ne dle DP? )

Jak říkáte, sedět doma, nic nedělat, a vznášet nároky...

111®

zkus to a pak napiš jak jsi dopadl...

 

cabelguy

0x
Dobrý den,
pro správné vyplnění žádosti o doklad o výši nákladů na bydlení byste měli uvést částku za jeden měsíc a v kolonce "Měsíc čtvrtletí" pak napsat konkrétní měsíce, za které je tato částka platná. Pokud tedy například platíte nájemné v částce 10 000 Kč měsíčně a žádost podáváte na první čtvrtletí roku, uvedete částku 10 000 Kč a v kolonce "Měsíc čtvrtletí" napíšete leden, únor a březen.
Pokud potřebujete ke své žádosti připojit sken SIPA nebo upravený výpis z účtu, můžete tak učinit. Je však třeba, aby byla na dokladu uvedena celková částka platby za dané období, proto byste měli mít přehled o tom, jaké platby zahrnout do své žádosti.
Co se týče kolonky "Razítko a podpis", záleží na konkrétních požadavcích instituce, která žádost zpracovává. Pokud je požadováno razítko a podpis, měli byste je na žádosti uvést. Pokud nechcete, aby byly vidět jiné platby, můžete je zakrýt či zamazat, ale zároveň se ujistěte, že na dokladu zůstane zachována přehlednost a přesnost informací

 

mnd®

cabelguy: zkusím se s tím poprat.jsem doma tak čas mám ale musím prohrabat šuplíky s papírama.To zas bude binec doma.Ale hloupej kdo dává a hloupější kdo nebere Děkuji

 

111®

0x

náklady na bydlení mají pro každou tam uvedenou polžku vždy 3 kolonky, tím jsou myšleny 3 měcíce, takže nájem se vyplňuje 3x, elektřina 3x, a pak jsou nějaké náklady jako souhrn také3x a patří sem např zálohy na vodu+na topení+úklid spol.prostor atp-do kolonek Doplatek a Přeplatek se pak vpisují např doplatek nebo přeplatek za eketřinu a to do kolonky která odpovídá měsíci kdy jste to zaplatila, nebo kdy přišla vratka ..

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]