Nejste přihlášen/a.
Asi bych to teď už nechala být, není to jistě velká částka a handrkovat se kvůli desetikoruně nemá cenu. Ale poučení pro příště:
do obchodu si beru brýle. Nakoupím, zaplatím, vyjedu s vozíkem ven, postavím se někam stranou, abych ostatním nepřekážela, nasadím brýle a zkouknu si dobře účtenku. Nesčítám, součet je určitě dobře, ale všímám si, co, kolik a za kolik mi markovali. Když je nějaká chyba, vrátím se hned zpátky ke kase. Kupodivu, v Penny je to zhruba každý 3. nákup. A navíc je zvláštní, že chyba je pokaždé v neprospěch zákazníka. Lajdáctví nebo úmysl? Jaga.
A jak prokážete, že jste zakoupila chleba ze slevou? Máte ten obal vyfocený?
Pokud zavolat na infolinku prodejny, tak vám řeknou postup. V rámci dobrých vztahů vám to řetězec asi uzná, Vietnamec ve večerce asi ne. Právo na to ze zákona není. V tomto případě jste si měla zkontrolovat na pokladně nejedná se o skrytou vadu.
pravděpodobně na výrobků byl čárový kód pro slevu, a pokladní ho nenasnímal, mám pravdu?
To se stává v BILLE, ta přelepka nemá jiné údaje (ani QR kód co hloupý chytrý telefon neumí přešíst) a je to časté, dalo by se spekulovat jak to dělají záměrně nebo si toho nevšimnou. Je dobré dát zboží se slevou hned na začátek (a v reálném čase kontrolovat částečné součty)
V albertu jsou cenovky včetně nového čárového kódu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.