Nejste přihlášen/a.
Telefonicky sa s vami nik bavit o uctoch a prevodoch nebude, ak nemate zriadeny pristup a hesla pre takyto pristup. To by som mohol potom aj ja volat vo vasom mene ...
Když celkový zůstatek odpovídá vložené částce, tak je vše v pořádku. Vzhledem k tomu, že tam byly finanční prostředky vkládány větším počtem vkladů, tak některý mohl zůstat viset na nezaúčtovaném vkladu. V klidu vyčkejte zítřejšího rána, třeba už bude vše v pořádku a zbývající 2 tis. se ukáží na volných prostředcích a vy si je přihodíte do zvolené obálky.
Reklamovat transakciu v banke. Internet banking / appku v mobile mate? Tam si to viete vopred skontrolovat.
Tie prevody na sporiace ucty boli z bezneho uctu v CSOB? Zadane fyzicky na pobocke? Mate kopie tych prevodnych prikazov s peciatkou banky a vasim podpisom?
Cize vy ste nedali papierovy prevodny prikaz, ale ste tukali do apky CSOB v mobile a pracovnik vam stal za chrbtom a navigoval vas? Potom tazko nieco zreklamujete, konali ste z vlastnej vole a cez autorizovany pristupovy prostriedok, ktory neovladal ziadny hacker. V klude si sadnite a pozrite si zoznam transakcii, scitajte tie sumy. Overte cisla uctov, kam to odislo, to iste spravte v tych sporiacich uctoch.
Moj odhad je, tych 2000 ste poslali niekam inam, ak ano, je to vylucne vasa chyba a vas problem. V lepsej pozicii by ste boli pri zadani prikazov papierovo na prepazke.
Já jsem teda u Č.Spořitelny a když potřebuji něco řešit, a nechce se mi na pobočku, tak tam klidně zavolám a po ověření, že s nima mluvím opravdu já, se mnou tu záležitost řeší. Já být Vámi, tak tam pro klid duše zavolám. Nic jiného, než to, že Vám buďto problém pomohou vyřešit, nebo řeknou, že musíte osobně na pobočku, se stát nemůže. A navíc Vám určitě odpoví na to, jestli nebude v pondělí pozdě.
Já bych nikam nevolal, ale co nejdřív bych navštívil nejbližší pobočku osobně. Úředník Vám to jistě vysvětlí a společnými silami tu částku najdete. Ono je to osobní jednání přece jen o něčem jiném, než telefonát.
Do pondělí není zas až tak daleko a případná chyba by měla být dohledatelná podstatně déle (určitě řádově měsíce). ČSOB nejsou šmejdi s rychlými půjčkami.
Já sice mám Monetu ,ale běžně převádím peníze z běžného účtu na spořící a zpět ,tak pokud chcete mít jistotu a nechcete chodit do banky tak určitě jste dostala ke spořícímu účtu možnost ho ovládat přes internet nebo smart banku,tak peníze převedte zpátky na běžný ůčet z domova,u Monety je to záležitost v minutách...
Pokud vám to ukazuje, že máte na spořícím účtu 80tis. , tak je tam máte. Nebude tedy těch 78 tis. disponibilní zůstatek?
Já mám Fio banku a k běžnému účtu jsem si také pořídil spořící účet. Ten se jmenuje Fio konto. U mé banky je tento disponibilní zůstatek jen o 200Kč menší jak celková hodnota na účtu. To znamená, že mi banka blokuje jen 200Kč.
Má rada... přečtěte si smlouvu a podmínky.
Tazatekla nám to tu popisuje trochu zmateně. Nevím jak to je v ČSOB, ale pokud ty peníze byly převedené z BÚ na SÚ tak takové převody v rámci stejné banky většina bank provádí okamžitě a předpokládám, že ČSOB snad nebude vyjímkou. Po převodu by peníze měly být hned disponibilni, ale nevím o jaký SÚ se jedná a jaké tam jsou podmínky. "Převáděl to přímo zaměstnanec banky, protože já nevěděla jak na to. On bohužel očividně také ne, několik pokusů se nezdařilo, pak zkoušel menší částky" to mi připadá dost divné, že zaměstnanec banky neví jak na to, dělá nezdařené pokusy a nakonec zkouší menší částky. Byl ten zaměstnanec banky vůbec bankéř a ne např. úklizečka? Napadá mne jestli náhodou těch 80 000 nemí celkový zůstatek na BÚ + SÚ. 78 000 se mohlo převést hned a na zbylých 2 000 mohl být zadaný příkaz s nějakým budoucím datem splatnosti. Ty peníze pokud bylo zadané vše zprávně se nemohly jen tak ztratit a určitě se vše vyřeší a vysvětli.
Tak je vsetko v poriadku, vy mate na sporiacich uctoch 80 000 a oni maju chybu v programe, ked im zle ukazuje rozdelenie do obalok.
nerozumimbankam: Děkují za aktualizaci vzniklé situace. Tak to bohužel v bankách bývá (nejen ČSOB), že když něco aktualizují nebo zavádí nějakou novinku a pořádně to předem neotestuji a neodzkouší tak bohužel jsou s tím ze začátku problémy které některé banky ani příliš neřeší. Bude dobré když nás tu tazatelka bude informovat o tom jak to pokračuje a jestli nebo jak to banka vyřešila. Předpokládám, že to zajímá nejen mne.
peter: Netvrdil bych, že je všechno v pořádku ktyž tazatelka psala, že peníze na tom SÚ nemá disponibilní a dnes píše o nějakém problému v bance. Něco takového bych nepovažoval za v pořádku. Až se vše opravi a dá do stavu tak jak to má být tak až pak bych tvrdil, že je to v pořádku.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.