Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nelze vyzvednout zásilku z boxu Zásilkovny

Od: id odpovědí: 15 změna:
Zdravím, jsem bezradná. Druhý den mi chodí upozornění, že zásilka je připraveno k vyzvednutí. Tel správně zapnutý a neustále mi to píše: zasilku nelze vyzvednout, chybí data pro vyzvednutí. Prodloužila jsem výdej o 1 den, nahlásila problém a ještě napsala email. Nyní mi přišla hláška, že zásilka je dopravována do depa.
Stalo se vám to? Jak pokračovat? Zboží je zaplacené. Poraďte, prosím, co s tím.

 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


3x
Nemohla jste stát u jiného boxu?

 

riva

1x

A máte zapnuté GPS? Tedy sledování polohy?

 


0x
Zkontrolujte objednavku, zda jste se v necem nepreklepla, chybicka se prece muze stat kazdemu.

 

id

Objednávka v pořadku, GPS zapnuto, na mobilu jsem vše vypla a znovu zapla a zase nic, restartovala jsem mobil, nepomohlo nic. U nás na vesnici máme pouze jeden box, adresa ve zprávě uvedena správně. Jen mě zaráží, že mám dvě výzvy k vyzvednutí. Po reklamaci zpráva, že zbozí míří teprve do depa. Nepomohl mi ani robot na tel., s ním komunikovat je opruz. Ach jo.
riva

Pokud nemáte na mobilu data, tak si někde, kde jste na wifině, v aplikaci připravte vše kromě kliknutí na "otevření boxu". Dojděte k boxu a tam zkuste jestli se po kliknutí otevře.

id

Data v mobilu mám neomezeně. Já zprávě rozumím tak, že mi chybí nějaká data od nich k otevření boxu. Třeba to chápu blbě. Na tel 216216516 je pouze robot. Nemáte někdo fígl jak se dovolat na živého člověka?

V podobné situaci jsem byl před dvěma dny. Na uvedeném čísle jsem několikrát na každou otázku tvrdošíjně opakoval "Chci mluvit s operátorem" až jsem byl na operátora přepojen. Ovšem výsledek byl stejný, jako s robotem. Operátorka věděla a i zjistila úplně stejné kulové, jako ten robot.

Minule jsem šel kolem zasilkovna boxu, četl návod a dospěl jsem k názoru, že bez dat v mobilu to nejde. Nebo lze to otevřít i bez internetu?
riva
Jde to bez dat.Ale tam, kde je wifi, si musíte aplikaci spustit až do stránky, kde čeká tlačítko na otevření schránky.
id

Ne, nejde. Já nám neomezená data v mobilu a také mi to v prvním a druhém pokusu bylo na prd.

 

raton*

0x

se Z boxem mám často problémy... ale pokud ti to píše, že je záilka dopravována do depa, tak třeba v boxu není... tohle řeš na helpdesku... ale nevím, jestli tam budou takhle pozdě

 

id

Pokračování - proč se příště vyhnu každému Zboxu.
1.den, zboží cestuje do depa
2.den, zboží přijato na depu
3.den, info o vyzvednutí zboží, nešlo vyzvednout
4.den, upomínka o nevyzvednutí, opět nešlo vyzvednout, dohadování s robotem, napsáni mejlu, reklamace
5.den, zpráva, že zboží putuje do depa
6.den, zboží dorazilo do depa
7.den, výzva k vyzvednutí, lhůta 3 dny
8.den, zboží bezproblému vyzvednuto z Zboxu
NIKDY VÍCE !

 

rek

0x

pro vyzvednutí je potřeba mít v telefonu 3 zapnuté položky : internet, polohu a bluetooth a klepnout na tlačítko zásilky.

id

A když vše máte a zásilka nejde vyzvednout, tak další radu máte?

 

mnd®

0x

HURÁ Lepčejší je pošta.I když dražší? Ale odpadá nějaká plechová krabice a s mobilem a problémy s tím spojené.Holt to ještě nemají vychytané a měla by tam být osoba někde na dispečinku 24-hod na telefonu a řešit to a mít možnost tu schránku na dálku otevřít po prokázání že je to moje.Vyřešil jsem jistou chytrou banku na starém tlačítkovém telefonu u chlupaté kočky v reklamě.Nemusím mít kdejakou blbost.To jejich prý chytré ověřování přes smart mít nebudu,Ani to můj mobil neumožnuje.

A nebo si u toho boxu rozložit skládací židli s pivem vedle a čekat až přijede s dodávkou,,doplňovatel,,Ten musí umět otevřít i ty plné a prázdné.Jste na vesnici a máte jeden box tak to nebude problém.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]