Nejste přihlášen/a.
Tak mně by bylo teda úplně jedno, že by někdo viděl co v tom balíku je. Takže kdyby se mi stalo to co popisujete, tak já bych klidně vyplnila kolonku ohledně obsahu balíku a byla bych ráda, kdyby se to hnulo k nějakému rychlému řešení. Jinak co se ceny týče, tak to je napsáno vždy na tom útržku,na kolik je balík pojištěný. V případě že by se ztratil a nenašel, tak by Vám měli vyplatit tu cenu, kterou jste udala. To si ale jenom myslím, ještě se mi to nikdy nestalo.
Aha, tak to promiňte. Ale to je trochu divné, to "až do výše". Na čem je teda ta "výše" odškodnění závislá? A kdo ji určuje? Ale nemusíte odpovídat, akorát že zase zase vrtá v hlavně mně. To tam nemají žádné obchodní podmínky? Já bych si je přečetla, abych věděla jak to funguje a pak teprve bych se roozmyslela, jestli tuto službu využiji.
bod 2. hodnota to ti taky stejně moc nemusí pomoct. Nedávno jsem viděl na tiktoku video borca co taky posílal balík, ztratil se, ale měl ho pojištěný na 2500kč. Musel k původnímu prodejci pro kopii dokladu a pošta mu i tak vyplatila nižší sumu. Důvod si přesně nepamatuju stejně jako další zbytečnou omáčku v tom videu.
Pořád žádné řešení s Balíkovnou? Teď mi taky nedoručili 1 balík klientovi. Sledování na webu píše, že byly obdrženy údaje přes web a teď se prý stále čeká na podání balíku odesilatelem, přitom podaný byl už před 4 dny. Takže se nám to podle sledování online tváří, jako že jsem to vůbec neodnesl na poštu a klientovi zboží vůbec neposlal. Ještě že na téhle poště mají kamery a bude lespoň záznam, kde si mě mohou v ten konkrétní den a hodinu s tím balíčkem najít.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.