Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Neuznaná reklamace

Od: mrspill odpovědí: 6 změna:

Dobrý den, řeším zamítnutou reklamaci konkrétně krbových kamen. Krabice nejevila známky poškození a tak řidič odjel, po rozbalení bylo ale prasklé sklo a celkově je to celý poškozený uvnitř, odřené atd, mám proto podezření že to již takhle zabalili a poslali a čekali že to nechám být.

Jak jste řešili zamítnutou reklamaci vy?

Eshop se vymlouvá, že jsem měl zásilku před převzetím rozbalit ale to vás řidič prostě nenechá, automaticky po podpisu převzetí hned zmizel klasicky.

Kamna nelze použít tak jak přišli. Díky za nápady.

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

re4zon

3x
V prvnich sesti mesicich od nakupu existuje vyvratitelna domenka, ze zbozi bylo vadne uz pri prevzeti. Prodejce prakticky nema sanci reklamaci neuznat, pokud si to zakaznik nenecha libit. Podejte reklamaci znovu a upozornete je, ze je jejich povinnosti PROKAZAT, ze vam zbozi dorucili bezvadne. To se jim nepodari, realne to neni mozne. Pokud neuspejete, obratte se na coi, pripadne i na soud. Jakekoliv pozadavky na kontrolu zbozi pri prevzeti, reklamace u dopravce apod. jsou jen snaha obchodu zbavit se odpovednosti, na coz ovsem vetsina zakazniku skoci.
Jeste mate moznost od smlouvy odstoupit do 14 dnu. Ze je zbozi poskozene toto pravo neomezuje, i kdyz vam nekdo bude mozna tvrdit opak.
krtek6

přesně tak...platí pravidlo...že prodejce musí dokázat, že zboží nebylo poškozeno, ne zákazník

 

jm

3x
Nesetkal jsem se s dopravcem, který by před úhradou dobírky předal balík ke kontrole. Už vůbec ne aby čekal na vybalení předmětů a jejich kontrolu.
Jak zaznělo, odmítnutí reklamace bylo chybně specifikováno. o to větší šanci nyní máte na nápravu.

 


1x
Dokáže si někdo představit,že vykucháte balík a pak ho takto dáte zpět dopravci? Asi ne. Pokud takový postup prodejce nemá přímo v přepravních podmínkách, není to vaše chyba.
mrspill

No v podmínkách to má ale mají to celé špatně sepsané že to nemá hlavu a patu, jde o kominycz.cz
Předal jsem to advokátovi, uvidíme jak to dopadne, docela se prohnou teď platit výdaje ještě za advokáta, za dopravu zpět a případně soudní výlohy :D

 


1x

To je hodně divné. Mi, když přišlo poškozené zboží, několik rozbitých talířů, obchod po mě chtěl fotku a poslal mi novou sadu. Dopisovala jsem si mailem a fotku mailem také poslala. Reklamaci uznali.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]