Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak nahlásit uživatele na Facebooku, který neposlal zboží?

Od: libus* odpovědí: 2 změna:
Dobrý den,
koupil jsem na Facebooku věc na inzerátu od jedné paní.
Zaslal platbu v řádově v několika stokorunách a zboží mi nedošlo, paní už nereaguje, už je to 14dní.
Kliknula jsem na její profil na FB a dala "nahlásit prodejce", je to již 5 dní a nikdo mě nekontaktoval.
Jak to řešit dále s Facebookem?
Děkuji

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x
Můžete zkusit najít na FB skupinu Podvodníci nebo Černá listina. Třeba je vás víc a můžete se tak spojit. FB přece neručí za každou osobu. Hlavně, tam je podvodníků hodně...i já měla tu čest...naštěstí jsem přišla jen o dvě stovky. Nebo můžete sám dojít na PČR a oznámit podvod...i tam dohledaji, jestli nepovedla další. Bohužel, řeší se to soudně až po překročení určité částky (nevím přesně...ale řeší to, až když je to v řádu tisíců Kč).

 

libus*

Dobře,
samotný Facebooku nemůže napsat majiteli účtu nějakou zprávu na email? Já to chci řešit přes něj a oni zatím vůbec nereagovali.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]