Nejste přihlášen/a.
Dcera zakoupila pres internet sedaci soupravu,po rozbaleni zjistila,ze dolni deska sololit je praskla.Rekla si,ze to videt nebude a sla vyhodit do kontejneru obalovy material..Potom po prohlireni sedacky zjistila,ze je praskla i nosna lista. Sedacka se sklada ze tri dilu a kazdy ten dil je praskli.Rozhodla se teda pro reklamaci,telefonicky to nejde ,takze pouze meilem.Posilala meil,ze chce sedaci soupravu vratit a chce penize poslat zpet.Bohuzel tvrde narazila,sedaci soupravu musi peclive zabalit a na vlastni naklady prepravit,az na Slovensko,pokud se dopravou zbozi ponici,je ona povinna skody uhradit.Zadala o zaplaceni dopravy a to take narazila.Dopravu si musi hradit sama. Je tohle jednani vubec mozne? Ona za to nemuze ,sedacka za 22 tisic a jeste bude platit jejich chybu? Co ma prosim delat?
Bola to sedacka vyrobena na mieru alebo potiahnuta latkou vybranou z katalogu? Potom smola, nemozno uplatnit ani vratenie bez dovodu v 14 dnovej lehote (na veci na mieru vyrobene a upravene sa to nevztahuje).
Spravny postup mal byt : reklamovat poskodenie pri doprave u kuriera, v lehote do 24 hodin, dolozit fotkami a sucasne informovat predajcu.
Teraz uz len bezna reklamacia zo zakona, kde naozaj naklady na dopravu predajcovi znasa kupujuci a je otazkou, ci bude reklamacia vybavena kladne, predjaca moze namietat poskodenie pri neodbornej montazi alebo prilis intenzivne partnerske aktivity na novej sedacke, pripadne radostne skakanie deti (co navod vyslovene zakazuje).
Obchod postupuje spravne a zakonne, na posudenie reklamacie musi byt tovar dopraveny k predajcovi alebo vyrobcovi. Pri uspesnej reklamacii budu naklady preplatene. Ziadat zreusenie kupnej zmluvy nie je mozne, ak dokazu sedacku opravit vo vyrobe.
Dcera rozhodne usetrit nechtela,ale hledala sedacku ktera bude do zelena,ktera se ji bude libit.Tu nasla na internetu ,mam za to,ze na strance krasne zbozi.Firma telefon ma,ale tam se s ni nikdo bavit nechtel,rekli ji,ze reklamace pouze meilem.Fotky jim odeslala hned ten den po obdrzeni sedacky.Spoustu veci jsme,uz kupovali na netu i nabytek,ale s timto jsme se doposud nesetkali.Jednou jsme reklamovali praskle sklo na stolku a 3x reklamovali,ze je tam prasklina.Ochotne nam privezli jine.
Ani nevime jak prepravit takovou velkou vec dopravou,nikdy jsme nic takoveho neposilali. Ani kolik to bude stat jeste ke vsemu na Slovensko
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.