Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, do Z-boxu si nechávám posílat často.
V tomto případě mi box zásilku nevydal, neobjevil se kod pro otevření. Ano, data zapnuta, poloha také i bluetooth.
Dnes čas úložiště končí. Poštovné jsem platila já, dcera dala jen kod a poslala. Moje otázka: protože jsem si v tomto případě posílala sama sobě, vrátí se mi tento baliček na moji adresu jinou formou? Jde o celkem drahou zásilku. Je možné, že se vrátí tam kde se podal?
P.s. o víkendu není v provozu info linka
A nemůžete dobu uložení prodloužit, prý to jde. Tak já bych si tu dobu prodloužila a po víkendu bych pak zjištovala co se stalo.
Vzpomněla jsem si, že se tady kdysi podobná otázka řešila, tady jsem Vám zkopírovala jednu odpověď, která tenkrát tazateli pomohla.
" V tom je nevýhoda z-bozu. K alza boxu potřebujte jen heslo a vyzvedne kdokoli. U z-boxu vám vyskočí upozornění v aplikaci a bez mobilu nic nevyzvednete. Pokud chcete aby vám to vyzvedl někdo jiný, tak potřebuje váš telefon nebo se v aplikaci přihlásit pod vaším účtem. Například na Alza ani v Czc z-boxu nefungují, alespoň ty v našem okolí. Na dotaz mi ze zásilkovny přišla odpověď, že to není jejich problém, abych se obrátil na Alzu. K dotazu nademnou. Paní jasně píše, že balíček si vyzvedne osobně jejich dcera. Takže jistě i se svým mobilem."
Zdroj: poradte.cz/...
Ale můžete si to přečíst celé, třeba pro Vás bude relevantní jiná rada.
Někdy je fakt škoda času někomu radit. Lidé jsou čím dál divnější. Nechápu, proč se dotyčný člověk alespoň jednou nevrátí k dotazu a nenapíše, že už to vyřešil. Ani nemusí vypisovat jak, ale slovo "díky" tolik času nezabere. Chodím sem už hodně let a tak vidím, jak se lidé za tu dobu změnili k horšímu. Přibylo všelijakých trollů s nesmyslnými otázkami a ubylo slušných lidí.
Odpoledne jsem volala na info linku. Zásilka se vrátí na podací místo. Tam je možno vyzvednout zpět pod kodem, pod kterým se podávala. Potom zaplatit znovu poštovné a s novým kodem poslat, zřejmě už dám zásilku poslat do kamenné zásilkovny.
Jak už to někde někdo psal, stačí slabší signál a není zásilku vidět. Operátorka mi radila restartovat telefon a načíst znovu aplikaci. Nikdy jsem neměla problém s otevřením, zřejmě opravdu slabý signál.
Děkuji všem za odpověď a možná moje řešení někomu pomůže při stejném problému.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.