Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace zboží

Od: kk* odpovědí: 3 změna:

Dobrý den. Prosím, jak dlouho mohu vyreklamovat vadné zboží, koupené přes internet? Koupila jsem vnučce k Vánocům kytaru, byla v hrozném stavu. Bohužel jsem se pak dostala na delší čas do nemocnice a nebyla schopná to řešit. Minulý týden jsem jim napsala, ale odepsali, že vrácení peněz přichází v úvahu ( pouze do čtrnácti dnů), nyní pouze výměna za jiný výrobek. Vzhledem k tomu, jak kytara vypadala, nevěřím, že jiný kus bude kvalitnější.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

Do půl roku se má za to, že závada existovala již při koupi, výrobce / prodejce musí dokázat, že to tak nebylo. Po půl roce je to naopak dokazování zákazníkovo. Ve vašem případě jste do půl roku, což je super. Mužete žádat o odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz, avšak mají možnost dát jiný nový kus, nebo dokonce i opravit, když to bude pro ně výhodnější, při opravě se musí jednat o opravu řádově nižší hodnoty, než je pořizovací cena (třeba u auta skoro cokoli u kytary asi nic). Píšete v hrozném stavu, pozor na mechanické poškození, třeba při přepravě, za to prodejce neručí!

krtek6

přesně tak

kk*

Robote, děkuji moc. Nene, při přepravě se nic nepoškodilo. Ale kytara nejde vůbec naladit - ladící mechanismus nefunguje. Povrch vlastního těla kytary je snad jen osmirkovaný, je strašně hrubý. Nabarveno je místy, to samé je s lakem.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]