Nejste přihlášen/a.
zdravím Vás, dotaz je možná hledání problému v něčem kde žádnej není, a spíš pro již stávající zákazníky Vodafone. Převedly se mi služby (internet+kabel TV) z UPC na Vodafone, a s tím i vyúčtování. Mám nastavenej trvalej příkaz, kde na UPC chodila pravidelně každej měsíc stejná částka. Takhle by to mělo dál pokračovat, akorát se tedy mění číslo účtu kam peníze posílám, specifický symbol je číslo mé smlouvy - to bude pořád stejný, ale ve variabilním symbolu bude nově uvedeno číslo faktury. Tohle se bude každý měsíc měnit s nově vystavenou fakturou předpokládám, čímž bych musel co měsíc upravovat zadání trvalýho příkazu. Je to tedy opravdu tak jak si myslím, a jak to řešíte ve vašem stávajícím vyúčtování od VF? díky
Tak jsem právě tímto dotazem zjistil, že já už přes půl roku platím Vodafone trvalým příkazem s jedním VS (číslo první faktury, která přišla) stále stejně a vše v pohodě funguje. Jak jsem psal, až teď jsem zjistil, že VS je v podstatě u každé platby špatně, nicméně každý měsíc mi přijde potvrzení o přijaté platbě, takže v pohodě.
U trvalého příkazu teď nastane problém. UPC se platilo předem a dokonce tak, že to bylo k datu instalace (ne k 1. nebo poslednímu dni v měsíci). Vodafone přechází na platby zpětně za uplynulý měsíc,
Konkrétní příklad: UPC jsem měl asi 15 roků a platil přes Sipo. U Vodafone to do teď fungovalo stejně. Minulý týden mě vyrozuměli o změně a složenkou mě vrátili platbu za 1/2 měsíce. Navíc za 1 měsíc neplatím.
U trvalých příkazů tam budou přeplatky.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.