Nejste přihlášen/a.
Moje zkušenost s www.elny.cz, majitel Zdeněk Nymburský. Vracel jsem regulátor energie ke sklokeramickému sporáku; a i když to byla doporučena náhrada, neseděly vývody, jejich nasměrování. Vracel jsem ho. A pan majitel bez mrknutí oka poslal peníze za výrobek i poštovné. Tolik moje zkušenost...pro info...prosinec 2020
Pokud vrácení nazvete REKLAMACÍ a bude uznána, tak dodatečně jim můžete oskenovat podací lístek s cenou za poštovné a měli by vám jej proplatit.
Já jsem minulý týden reklamovala vyhřívané vložky do bot. Měli v podmínkách napřed napsat email, po napsání jsem dostala štítek s čárovým kódem. Vytiskla jsem si ho, nalepila na balíček a zanesla zdarma do Zásilkovny.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.