Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

RIVALENTI - podvedení zákazníci

Od: podvodrivalent odpovědí: 47 změna:

Hledáme podvedené zákazníky firmy RIVALENTI.CZ. Vzhledem k tomu, že jsme jedni z podvedených, rozhodli jsme se pro hromadnou žalobu a hromadné podání trestního oznámení včetně prokázání trestné činnosti jednatele a majitele společnosti Rivalenti s.r.o, IČ 06839487.Čím více bude podvedenýc, tím větší bude šance na potretání podvodníka.

MOJMÍRA VÁLKA, dat. nar. 5. ledna 1970 bytem Blatnická 4209/10, Židenice, 628 00 Brno

Kdo bude mít prosím zájem, napište prosím na níže uvedený e-mail vaše jméno a částku, o kterou vás připravili.

Prosím pište na e-mail : podvod.rivalti@seznam.cz.

Ivan Trnka

 

 

47 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

lenkab

1x
Dobrý den,
patřím k dalším podvedeným zákazníkům Rivalenti. Objednané zboží nedodáno ani po 45 pracovních dnech. Chtěla bych se přidat k hromadné žalobě, ale Vámi uvedený mail podvod.rivalti@seznam.cz neexistuje. Můžete prosím uvést správný?
sts
Nemyslíte,že je to ztráta času.ppdávat trestní ozn..
Prachy Vám stejně nikdo nevrátí.
Takových jako Vy stojí ve frontě a pronic.
Jinak,ale držím palce..a přeji mnoho uspěchu...

 

mnd®

1x

Hromadná žaloba zatím neexistuje. novinky.cz/... Na policii musíte jít jako poškozený každý sám za sebe.Když si budete stěžovat jen tady,tak je jasný,že se nic neděje a nic se samo nevyřeší.

No právě mě zajímá, co ti starší podvedení podnikli a jestli je v tom nějaký posun (resp jestli ti staří podvedení zde mohou poradit těm novým podvedeným, když má každý zájem na hromadnou odvetu ). Jsou tu tisíce příspěvků na celém internetu, ale nikde jsem se nedočetl, co kdo proto udělal a jestli se nějak věc vyvíjí ze strany orgánů ... Já jsem zatím ve fázi čerstvého "blbce", který se spokojil s tím že na úvodní stránce je kontakt na českou firmu a následně byl nalákán na zboží skladem a ještě v objednávkovém kroku ujištěn že je zboží zabaleno a hned odesláno ... Zatím čerstvě podáno jako stížnost na obchodní inspekci ...

lenka*
Dobrý den, o podání stížnosti jsem se dnes pokoušela a pán na lince obchodní inspekce mě ještě seřval že si za to můžu sama,když nečtu obchodní podmínky.Na obchodni inspekci to ví od roku 2020 a firma dal funguje.

 


1x

Přikládám vyjádření od obchodní inspekce. Prostě smůla, žádná páka není. Nikdo to řešit nebude, nemá jak. V mém případě platba online bankovním převodem bez možnosti reklamace.

Vážený pane XXX,
k Vašemu podání zaslanému České obchodní inspekci dne YYY ve věci stížnosti na rivalenti.cz si Vám dovolujeme zaslat následující vyjádření.

Ve Vašem případě jde o jednu z mnoha internetových stránek, které nefungují jako klasický e-shop, ale označují se za nákupní galerii, internetové tržiště či online platformu, jejímž prostřednictvím zboží nabízejí externí zahraniční subjekty, zpravidla se sídlem v Číně.

Podle našeho názoru se jedná o rizikový způsob objednání zboží, před nímž ČOI spotřebitele dlouhodobě varuje. U řady internetových platforem, které využívají tento obchodní model, ČOI registruje velké množství stížností na dodání zboží s velkou časovou prodlevou, případně nedodání zboží vůbec. Je-li dostupnost označena např. výrazem "skladem ihned k odeslání", může to v praxi znamenat, že zboží se nachází v Číně a bude doručeno až za několik týdnů či měsíců. Řešení reklamací a/nebo vracení zboží může být pro spotřebitele obtížné nebo prakticky zcela nemožné. Případný nákup na těchto internetových stránkách doporučujeme důkladně uvážit a před jeho provedením velmi podrobně zkontrolovat dodací lhůty, obchodní podmínky a identitu a důvěryhodnost externího prodávajícího.

Česká obchodní inspekce dlouhodobě spotřebitelům doporučuje, aby si před nákupem v internetovém obchodě důkladně ověřili jeho důvěryhodnost. Na základě upozornění ze strany veřejnosti a vlastních zjištění Česká obchodní inspekce publikuje seznam rizikových/..., na němž je mimo jiné uvedena i internetová stránka, jíž se Vaše podání týká. Tento způsob nákupu je pro spotřebitele velmi rizikový zejména proto, že jakékoliv vymáhání spotřebitelských práv je velmi obtížné, velmi často neefektivní a často prakticky nemožné. Je třeba brát v úvahu, že spotřebitelská práva zákon spotřebiteli dává ve vztahu k prodávajícímu, nikoliv ve vztahu k jeho zástupci, zprostředkovateli, provozovateli internetové stránky či majiteli účtu, na který byla zaplacena cena. Proto je mimořádně důležité, aby si spotřebitel vždy před odesláním objednávky ověřil totožnost prodávajícího a jeho důvěryhodnost. Domáhání se jakýchkoliv práv u prodávajícího např. v Číně je mimořádně obtížné, vyžadovalo by např. zřejmě podání žaloby u soudu v Číně, což pro většinu spotřebitelů není realistické. Proto dlouhodobě na spotřebitele apelujeme, aby takové nákupy důkladně zvážili.

Prostředí internetu je svou povahou nadnárodní a poskytuje vysokou míru anonymity. Umístění internetových stránek na doméně.cz nebo zpracování v českém jazyce neposkytuje garanci toho, že prodávajícím či provozovatelem webových stránek je subjekt z České republiky. Stejně tak žádnou záruku neposkytuje český bankovní účet, který může patřit jinému subjektu než prodávajícímu, např. zprostředkovateli. Česká obchodní inspekce se v rámci dozorové činnosti zprostředkovatelským platformám věnuje, nicméně v případě zahraničních prodejců jsou možnosti dozorových orgánů podobně limitované jako vymáhání práv jednotlivými spotřebiteli, nebot případné sankce uložené ze strany ČOI nelze vymáhat v zahraničí a ČOI nedisponuje ani prostředky k znepřístupnění internetových stránek.

Pokud byla platba za zboží provedena prostřednictvím platební karty a zboží nebylo dodáno buď vůbec, nebo se výrazným způsobem odlišuje od popisu prodejce (např. jde o padělek značkového výrobku), lze banku, jejíž platební karta byla k úhradě použita, požádat o vrácení platby formou tzv. chargebacku. Přestože na provedení chargebacku nemá držitel platební karty vůči bance právní nárok, banky obvykle vycházejí klientům vstříc. Chargeback tak může být často jediným efektivním způsobem řešení situace.

V příloze této zprávy naleznete doporučení ČOI pro bezpečné nákupy na internetu. Opakovaně si dovolujeme apelovat na dodržování pravidel opatrnosti na straně spotřebitelů, která je klíčová a nenahraditelná.

Toto vyjádření bylo zpracováno v rámci bezplatné poradenské a informační služby České obchodní inspekce. Bližší informace o poradenské a informační službě naleznete v přiloženém souboru. Informace o právech spotřebitelů nabízíme také ve spotřebitelském p/... a naleznete je také na internetových str/... MPO.

Na tuto zprávu prosím neodpovídejte. Pro případnou navazující korespondenci prosím využijte elektronický formulář E-podatelny s uvedením spisové značky, která je uvedena v předmětu této zprávy.

S pozdravem
XXXXX

 


1x

Je to sice nepříjemné, ale jsem ze staré školy a pořád nějak nechápu, proč se lidé tak vrhli na e-shopy. To nemají čas na nákup? Nebo jim chybí nožičky? Proč trůnit doma na kanapi a čekat na balík, když si mohu zboží vybrat sama, vidět, osahat, posoudit, rozhodnout se?

Pak se nikdy nemůže stát, že místo velkého koberce přijde "podtácek", nebo mikina za 5 stovek se hodí nanejvýš za hadr na sklo auta. Jak tady napálení lidé hořekují.

Přijdu do obchodu, chci zboží, vidím jej, posoudím kvalitu, cenu a provedení, případně vyzkouším, zda to je v pohodě. A pak koupím.

Jenže lidé se chovají jako můry u světla. Jsou podvedeni, ale to nevadí, otřepou se a stále znovu objednávají a objednávají...Někdy se to povede. Koupila jsem přes e-shop třeba nafukovací samonosný bazén, nebo kovové zahradní lehátko. Obojí v pohodě. Znala jsem vlastnosti, rozměry...Ale kupovat přes e-shop oblečení či dokonce obuv, to je pokaždé sázka do loterie. Nikdy člověk neví, jak to bude zpracované, jaký bude materiál, jak bude sedět velikost. Opravdu se pak vyplatí nebýt pohodlný a vyrazit do víru velkoměsta. Jaga.

lucieh
A kolik takovych obchodu byste musela obejit?A co kdyz chcete vec,co je az na druhe strane republiky nebo neni u nas v CR vubec,to to budete vsechno objizdet autem?Vy na to mate cas nebo penize?To muzou delat tak max. duchodci,kteri jsou cely den doma a nemaji co na praciA je jedno,zda objednavate lehatko nebo obleceni,vzdy jde o to,zda je eshop poctivy a udava presne rozmery,pouzity material a realne fotografie,to pak neni problem nikdy.A jak vidite,tak nam jedno neni,ze jsme byli podvedeni a resime to.A resenim neni to,abychom na eshopech nenakupovali,ale abychom si je pred koupi poradne proverili a nenaleteli podvodnikum,jako jsou tito z Rivalenti.

 


1x
Nechci vám kazit radost, ale pokud vím, tak díky silné lobby velkých firem český právní řád doposud hromadnou žalobu neumožňuje. Sice už měla být dávno dle pokynů EU schválena, ale lobby byla silnější a lhůta byla promeškána. A i zákon, který vláda nedávno schválila, neumožní hromadné žaloby spotřebitelů, jak je známe ze zahraničí, třeba z dieselgate, kde Němci získali odškodnění, zatímco Češi ostrouhali.
dostupnyadvokat.cz/...
No jo, no, to je ten náš banánistán. Kapři si rybník nevypustí. :-/
doplněno 12.12.23 21:52: Dalším problémem, že tohle není není žádná zavedená firma, ze které byste mohli prachy dostat. Jste v Česku, tohle je účelově založená firma, která buď už je, nebo brzy bude napsaná na bílého koně a peníze z ní vyvedeny. Nevěřím, že uvidíte jedinou korunu.

 


0x
alesrychtr
Dobrý den v listopadu 2022 jsem objednal na zkoušku mikinu za 477 Kč.Dorazila koncem ledna 2023. Zhrozil jsem se,po vybalení mini balíčku který se mi vešel na dlaň. Hadr který jsem držel v ruce by se nehodil ani na orosené přední sklo automobilu. Sice jsem objednávku dostal, ale kvalita na nule. Jsem vyléčen. Hezký den. Alda.

 

andrea*

0x

Dobrý den,

taktéž jsem byla podvedena. Objednala jsem si záclonu a mikinu, dohromady za 2 146 Kč, nic mi nedošlo a ani peníze mi nebyly vráceny. Nikdo se mnou nekomunikuje!

 

jureckovadana

0x
Nakoupila za 1700,Kč a porad ze je zboží na cestě nic nedorazilo

 

miloslavjenik

0x
Zaplaceno 737 Kč a vzápětí jsem objednávku zrušil (19.10.2022) Peníze dosud nevrácené.

 

miloslavjenik

0x
Peníze po 2,5měsících, po několika urgencích vráceny(737kč)

 

radka93

0x

Moje máma a já také čekáme na objednávky.

1. Objednávku za 977 Kč, uhrazeno a potrvzení o přijetí platby přišlo 20.10.2022

2. Objednávka za 1057 Kč, uhrazeno a potvrzení o přijetí platby 26.10.2022

Na dotazy ohledně dodání objednaného a zaplaceného zboží nereagují.

 

mirkachumanova

0x

Dobrý den,

také podvedena... 22.11.2022 objednána a uhrazena bunda 1.027,-Kč... 29.11.2022 jsem odstoupila od smlouvy. Buď nikdo nekomunikuje nebo stálé tvrzení, že zboží je na cestě a pokud budu chtít odstoupit od smlouvy mám poslat odstoupení do Dubaje. Prostě nekorektní prodejci... Dnes jsem udělal reklamaci v bance, ihned mi peníze vrátili s tím, že budou jednat s prodejcem. Pokud neuspějí peníze si zase stáhnou zpět.

Děkuji a přeji hezký den,

Chumanová Mirka

 

lucieh

0x
Mne misto koberce o prumeru 60 cm,prisel podtacek o prumeru ani ne 10 cm.Jasne jejich chyba,presto mi neuznali reklamaci a odstoupeni od smlouvy mam poslat nekam do tramtarie.Jsou to smejdi vsech smejdu a neznam jedineho spokojeneho zakaznika.Uz s nima musi nekdo zatocit,to neni mozne.

 


0x

Co jste v této věci prosím podnikli? Podali jste podání. ČOI, policie, máte nějakou zpětnou vazbu (jsem čerstvým podvedeným). Tedy spíš dotaz na starší podvedené?

Manžel si objednal boty u neznámého obchodu,přišly mu boty o 5 čísel menší, firma nereagovala, na adrese nedohledatelná, telefon nefunkční. ČOI mi ani neodpověděla. Nakonec mi prozřetelnost přihrála tuto firmu na Fb, tak jsem si tam stěžovala a věci se daly do pohybu, Vrátila jsem původní, žádala zpět peníze, ale přišly boty ve správném čísle, alespoň tak. Ovšem poštovné, ač jsem požadovala uhrazení, to nepřišlo. Musela jsem to řešit za manžela, ten to vzdal hned po prvním pokusu. Zkuste Fb.

 

lucieh

0x
Ja bych byt vami zasla co nejrychleji do banky a pozadala o reklamaci platby platebni kartou (pokud jste tak platil).Ja jsem ve stejnem kroku a cekam,zda to vyjde nebo ne.Je to moje posleni moznost,radnou reklamaci mi neuznali,ackoliv mi misto koberce o 60 cm poslali podtacek a odstoupeni od smlouvy se ani neobtezovali prevzit.Za zkousku to urcite stoji,treba budete mit stesti.

Bohužel, platba okamžitým online převodem. Ano odmítli mé odstoupení. Již mám také odpověď od obchodní inspekce.Vědí o tom. Myslím si ale že rozpor už je i v krocích objednávky (tak jak na některých stránkách informuje i dtest). Protože zákazník je klamán i informací, že zboží je zabaleno a pak kdesi v podmínkách potvrdíte doručení až kdoví kdy. Ty dostáváme dvě protichůdné informace. V mém případě zafungovalo jako ujištění česká kontaktní adresa a dále jsem nepátral po původu. Zboží mi ani nepřišlo extra levné, abych pochyboval. Stejně tak kroky objednávky a další informace působí důvěryhodně, to že pak v zanořených obchodních podmínkách potvrdíte něco jiného, je věc druhá. Opravdu je to psychologie - dostanete informace a pak potvrdíte pravý opak. Níže přikládám odpověď od obchodní inspekce do zvláštní odpovědi (aby to nezapadlo). Prostě máme smůlu ... Jsem znechucen, že je něco takového možné v roce 2023, tím hůř že se to řeší 3 roky.

Dejte sem pak určitě vědět, jestli vám ta reklamace s kartou vyšla či nikoliv. Já jsem platil online převodem a žádost o vrácení prostředků neprošla. Majitel českého účtu s bankou komunikuje, podává vysvětlení. Vše je tedy v principu v pořádku, zboží prý odesláno, zákazník si může podat reklamační formulář bla bla bla. Zkrátka paní v bance mi přečetla ty bláboly, kterými chlácholí zákazníky ... Tedy z pohledu bankovního vše v pořádku ... Připadám si jak v "devadesátkách"

lucieh
Urcite dam vedet.Nedavno jsem kontaktovala banku,jestli se to nekam pohlo a odpovedeli mi,ze zatim stale cekaji na odpoved z Rivalenti.Ti delaji samozrejme mrtveho brouka,klasika.Pozadali me o trpelivost,takze stale cekam.Az budu vedet vic,ozvu se.

Tak třeba to bude výhoda, když nekomunikují Já mám naopak od banky opačnou odpověď. Rivalenti prý spolupracuje ve smyslu, že jednatel komunikuje a odpovídá bance na dotazy, snaží se doložit plnění reklamované objednávky. Jinak se samozřejmě odvolává na termíny atd. Tedy z pohledu banky je potenciálně prý vše v pořádku. Další úkony jsou prý pak případně na orgány (čoi, policie). Ty ale nic moc dělat nemůžou (dle vyjádření ČOI), protože se jedná o subjekty v zemích třetího světa. Zajímavá je opravdu ta role českého subjektu, který zřejmě opravdu není ve stávající situaci postižitelný.

 

lucieh

0x
Dekuji za preposlani odpovedi od COI.Takze je to proste neresitelna situace,nikdo nic nezmuze a smejdi dal rejzujou z lidsky duverivosti.Hubu namlatit fakt.

Další krok je jít na policii i když to možná nemá cenu. To by měl udělat každý, kdo už vyčerpal možnosti a termíny. Už jen z toho důvodu, aby bylo jasné kolik těch lidí je a věřím v to, že to alespoň zkomplikuje život i těm podvodným firmám. Jednoho dne se to musí zastavit. Pokud se na to každý "vybodne" a bude jen hrstka těch kteří to "ženou dál", pak se opravdu asi nic nestane ... Ano z lidské důvěřivosti. Je to vyloženě postavené na klamání. Třeba já jsem přejel očima na českou adresu dole v popisku a tím jsem neměl důvod pochybovat. Nikdy bych nevěřil že na něco takového skočím.

 

lucieh

0x
Tak hlasim,ze jsem mela stesti,a dnes mi od banky prislo kladne vyrizeni reklamace a penize mi vratili na ucet.Sice to trvalo asi 2 mesice,ale zrejme ma banka s touto podvodnou firmou zkusenosti a penize jim muze stahnout zpet.Radim ostatnim,co jste platili platebni kartou,a firma vas napalila,abyste co nejrychleji zasli do banky a pozadali o karetni reklamaci.Verim,ze vam daji za pravdu a vrati penize jako mne.A doufam,ze tihle smejdi brzy skonci ve vezeni.Je to katastrofa,kolik slusnych lidi uz podvedli!

 

petrdittrich

0x

Tak také jsem objednal u této společnosti 7.3.2023 a nic jsem neobdržel jen se vysmivaji lidem a dělají že nic. Mít je po ruce neudržel bych se .

 

simonacerna

0x

Objednávka č. 6009067 - zaplatila jsem 24/4/23, dodnes nic nedorazilo. Dle jejich Obch. podmínek mám čekat až 180 dní! To je naprostý nesmysl. Připojuji se k žalobě.

janakc
RIVALENTI = PODVODNICI, ZLODĚJI. Začátkem října jsem si objednala svetr a zaplatila 1300,-Kč. Nyní, tj.konec listopadu jsem dostala zprávu, že mám zaplatit 25 Kč za clo... a samozřejmě vyplnit údaje + i číslo platební karty...

 

hanadudeskova

0x
Dobrý den, jsem další podvedená, zboží ve výši 2.500,-Kč, po přečtení recenzí jsem chtěla objednávku zrušit, ale bez výsledku. Ráda se přidám k hromadné žalobě, jsou to darebáci.

To máte tak, v normálnom obchode si zoberiete to var a na pokladni zaplatíte,teraz to robíte opačne a tak sa nečudujte,že sa stanete obetou podvodu. Kupujte z overených eshopoch a najmä na dobierku.

 

marekdrasnar

0x
Hlásím se. Okradli o 433kč.

 


0x
Je zajímavé, jak rychle správce české domény NIC bez jakékoli právní opory zablokoval vládě nepohodlné weby. Ale u vyloženě podvodného webu rivalenti.cz (že je podvodný upozorňuje např. ČOI a dTest cca už od roku 2020) ze neděje nic, ani to pitomé zablokování, i nadále mohou beztresně a neomezeně podvádět další a další ovečky.

Presumpce neviny Vám nic neříká? Dokud nebude pravomocně rozhodnuto, není sebemenší důvod cokoliv blokovat/zakazovat.

 

polynkova

0x
Dobrý den chtěla jsem vám napsat,že jsem další podvedený zákazník,ktery díky své nevedosti přišel o peníze.Hlavne mi není jasné,jak je možné že takové podvodníky nikdo nepotrestá.Neustale podvádí další a další lidi,kteří na internetu nejsou tak zběhlí jako já.Jak je to v dnešní vůbec možné,že takové jednání zůstává nepotrestanéS pozdravem Polynkova

 

petrad

0x
Jsem další z mnoha dalších povedených. 2000Kc. Nevím zda mám po dvou měsících chodit na banku a požadovat vrácení platby.Ma to po takové době cenu? Díky

 

janazarnack

0x

Dobrý den,

Rivalenti mě připravilo o 1701,- Kč, za nedodané objednané a zaplacené zboží, k hromadné žalobě jsem připravena se přidat. Existuje nějaká? Děkuji, Jana Zarnack

 

dickkiss

0x

Zdravím,

zkoušel někdo podat trestní oznámení?

trtr

Zdravím, se zeptejte na PČR, stačí napsat. Zjistí a poskytnou data, podávat nic nemusíte, nebo se můžete připojit. Jednoduché.

 

pankiss

0x

Dostal jsem odpověď od PČR, malém jsem se po... )

K Vašemu podání lze uvést, že v tomto případě se nejedná o trestný čin ani přestupek či správní delikt, ale o občanskoprávní spor a po kvalifikovaném posouzení bylo Vaše podání postoupeno České obchodní inspekci, k přijetí dalších opatření.

trtr

Hmm, dělba práce.

 

 

dickkiss

0x

Rivalenti uvádí v obchodních podmínkách, že provozovatel tohoto tržiště je SUNRISE IT AND SOFTWARE SOLUTIONS L.L.C-FZ se sídlem v Dubai. Zajímavé, že ve firemních údajů není uvedeno TRN. Je to tamní IČO. Na inetu se da vyhledat pod tímto názvem společnosti na doméně sunriseit.ae. V kontaktech taky není TRN, ale je uvedeno nějaké číslo licence 2204298.01. Zvláštni je, že v OR UAE pod tímto názvem není žádná společnost. V DB vydaných licence taky, nic se nedá najít pod tímto číslem licence. Stranka je udělaná na wordpressu, kterou se da udělat za 2 min. Tato doména používá email profi od seznamu, jako mail box. Což mi přijde docela vtipné . Nevím teda, kam se dívají češti kriminalisté, ale penízky se točí v ČR a praní, praní.

 

helen

0x
Dobrý den též jsem byla podvedena Rivalenti.cz moje objednávka neexistuje/nereagují a peníze v trapu požádala jsem o odstoupení od kupní smlouvy/zamítnuto,protože jsem prý při objednávce souhlasila s podmínky.Stížnost jsem předala na ČOI bohužel nemohou pomocí Proč v tomto justice nefunguje a podvodníci nestíhají, nezruší jejich činnost?.Rivalenti.cz si mastí kapsu dál.
dickkiss

ČOI ani nechce, taky mi to přijde zvláštní. Je potřeba to hlásit někam do EU, třeba na kriminálku.

Mimochodem, můžeš zkusit podat stížnost na ČOI v UAE (visit www.ConsumerRight/...). Reaguji na to, uvidíme, jak to dopadne.

dickkis

Jak mile pojede v tom jiný stát, tak to už bude jiný level pro úřední osobu a bude mít strach o svůj zadek a přestane dělat pi....

Vždycky doporučují, pokud úředník děla kra..., tak hned to přesměrovat do EU.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma Rivalenti

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]