Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace špatně ušité pánské košile

Od: martic® odpovědí: 4 změna:

Manžel dostal pod stromeček košili, ale když ji teď poprvé vzal na sebe, zjistili jsme, že je nekvalitně střižená a ušitá. Kostky nejdou na sebe, vpředu u zapínání to působí velice rušivě. Nejde to spravit prostým přešitím knoflíků, je to nekvalitní střih. Je toato vada důvodem k uznání reklamace? Paragon o nákupu nám dcera poskytla.

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


3x

Je to vada, ale nic s tím asi neuděláte. Je to tím, že šetří látkou a už kašlou na to, jestli na sebe kostky navazují. U výrazné kostky to opravu nevypadá dobře, kazí to celkový dojem oblečení a navíc to vypadá "levně", protože je to odfláknuté. Není to žádná móda, jenom šlendriánství a snaha o minimální prostřih. Teď bude asi záležet na tom, kolik ta košile stála. U dražších košil, by tohle mohl být důvod k reklamaci a hlavně tohle by si známé značky snad ani nemohly dovolit. Teda dříve tomu tak bylo, jak je to teď, nevím. Kostky, kára, pruhy a všechny takové vzory musí na sebe na oděvu navazovat, jinak to vypadá špatně a levně, protože je na první pohled jasné, že výrobce šetřil s látkou, a to si mohli dříve dovolit jenom u hodně levných oěvů, protože tam nebyl zákazník vůbec náročný a mnohdy to ani nevěděl. A určitě tady ještě bude nějaká pamětnice, která si dříve doma šila a ta si vzpomene, že při nákupu takto vzorovaných látek, vždycky prodavačka doporučila o půl metru víc, protože se střih musel na látce posunout tak, aby kostky, nebo pruhy na sebe navazovaly.

 


2x

Pokud je to koupeno přes e-shop a mají ji stále skladem, tak koukněte na popisek a foto zboží. Pokud foto souhlasí, reklamaci neuznají, jedině požádat o výměnu, pokud na fotkách mají košili jinak provedenou, tak si pro jistotu udělejte screenshot stránky a reklamujte, že zboží neodpovídá popisku.
Pokud jste ji kupovali v kamenném obchodě, tak tam máte možnost si zboží prohlédnout a reklamaci vám nejspíš neuznají.

 

id

1x

A není to úmysl? Dnes také prodávají ponožky Dědolezky a je každá jiná. Já bych to na reklamaci neviděla.

 


0x

Také se mi to nelíbí, ale zdá se mi, že je to spíš záměr (v poslední době už jsem se s tím několikrát setkala).

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]