Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Banka mi není schopná zrušit účet

Od: jarin* odpovědí: 3 změna:

Dobrý den,

po neshodách mi ČSOB poslala výpověď smlouvy o zrušení účtu. Výpovědní doba byla 2 měsíce. Bylo to od 12.11.2021 do 12.1.2022. K tomu datu můj účet nebyl zrušen. Zašel jsem na pobočku, bankéřka zavolala do Prahy, kde ji bylo řečeno, že se to počítá od následujícího měsíce, takže 1.12.2021 - 1.2.2021. Jenže ani dnes nebyl můj účet zrušen.

Znovu se mi tam chodit nechci, chci napsat mail nebo tam zavolat. Na koho vyššího se dá v tomto případě obrátit?

Děkuji.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


4x

Jestli je lhůta do 1.2.2022 včetně, tak počkejte do půlnoci.

 


0x

Doporučuju počkat ještě dva nebo tři dny, zda Vám bude doručeno oznámení o zrušení účtu. Je potřebné vzít v úvahu, že doručení zásilky trvá třeba i 3 dny.

Dohled nad bankami provádí úředníci ČNB.

Tady je odkaz na článek o tom

cnb.cz/...


doplněno 01.02.22 12:03:

Možná že i v takovém případě byste se mohl obrátit na kanceláž veřejného ochránce práv (minimálně pro získání rad, jak postupovat). Tady je odkaz na webovou stránku

ochrance.cz/...

 

mnd®

0x

A nemáte někde u ČSOB nějaký dluh nebo nedostatek financí na zrušení účtu?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]