Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
objednala jsem si na internetu zimní obuv, bohužel jsem si neověřila, že zboží je z Číny. To by ani tak nevadilo, jako přístup e shopu Rivalenti.cz.Telefon nefunguje ani po sms zprávě, jak mají uvedeno, odpovědi na emaily sporadicky a absolutně k ničemu.Zásilku jsem podle čísla hledala po jejich upozornění, ž-e je na cestě, ale nenašla jsem ji.Když jsem četla recenze, zjistila jsem , že lidí jako já je hodně, proto bych vás chtěla požádat o radu jak postupovat. Rozhodně jim nechci své peníze nechat.O jejich vrácení jsem je žádala několikrát. Není přece možné, aby jednali takovýmto způsobem a podváděli lodi.
Moc děkuji za odpověď a radu. J.Krejčí
Podvod to není, jen to je klasický "šmejd" který využvá neznalosti a důvěry ke snadnýmu zisku.
Příště z číny nekupuj přes českýho zprostředkovatele ale přímo (např. Alík). Stačí se podívat do obchodník podmínek a je jasno..
Nákup ti pouze zprostředkovali, takže jednat teď musíš s čínským prodejcem u kterého máš objednávku, podle jeho podmínek. Psát zprostředkovali nemá smysl, jen tvojí objednávku předal přesně podle odsouhlasených podmínek a žádný podvod tam není...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.