Nejste přihlášen/a.
Vy mate upratovat, nie riesit dochadzku, ani kto dostal za co zaplatene. Ked bude vasa pracovna pozicia "manazer", potom to riesit budete. Zatial rieste vedro a metlu (kbelik a koste). Upracte svoj usek, napr v kancelarskej budove je jedna pracovnicka zodpovedna za jedno poschodie. Nechate si presne objasnit, co je vas usek. Takto sa hned ukaze, co je neupratane.
Jej plat nejde z vasich penazi, je to vec firmy.
@pribinacek - Když jsem na to upozornila manažerku , tak mě bylo řečeno , že to nemám řešit , že to vyřeší manažerka... že ji ty směny normálně proplácí
Vidíte - tak se tím řiďte. Mimochodem - vy se běžně dostáváte k podkladům pro výplaty cizích osob?
Co přesně znamená "musela zrušit před Vánoci dovolenou" - zastupovala jste kolegyni na OČR dobrovolně nebo na píkaz zaměstnavatele?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.