Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, od pátku mám zásilku v Z-Boxu ale schránku nelze otevřít. Při stisku tlačítka "Otevřít schránku" v jejich aplikaci se na straně Z-Boxu ozve zvuk a následně aplikace napíše: "Zásilku není možné vyzvednout, kontaktujte podporu".
Na podporu jsem opakovaně volal, zásilku zkontrolovali (telefon, umístění zásilky, uhrazení dobírky) poradili přeinstalovat aplikaci, restartovat telefon, zapnout BT a GPS. Vše provedeno bez úspěchu.
Z-Box evidentně s telefonem zakomunikoval, protože po stisku tlačítka v telefonu Z-Box vydal zvukový signál. BT i GPS normálně používám v autě takže telefon je určitě funkční. Dobírka je uhrazena přes tu jejich aplikaci již z pátku a vidím i u své banky, že částka mi byla stržena.
Takže nevím, na podpoře nepomohli, ta jejich aplikace neřekne důvod proč vyzvednutí není možné.. a ze zásilkovny mi přišel email že dnešek je poslední den na vyzvednutí.
Nesetkal se s tím někdo?
Před chvilkou podobné téma...
Mrkněte se do aplikace zásilkovny, jestli máte povolenu funkci poloha.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.