Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Stále nedodaná sedačka

Od: mmaartin odpovědí: 2 změna:

Zdravím,

8.10. sem si objednal v kamenné prodejně sedačku a zaplatil zálohu hotově 2000,- (doba dodání podle prodavačky 6-7 týdnů). V pondělí 6.12. sem volal a bylo mi řečeno, že je hotová ale do úterního závozu se nevejde ale ve čtvrtek bude na prodejně a budou mě kontaktovat. Samozřejmě se nic nestalo a dnes v pátek sem volal na prodejnu. Údajně je problém u výrobce. Trochu sem na ně uhodil a požadoval slevu nebo že sedačku prostě nepřevezmu a koupím jinde ale paní po telefonu jen řekla, že to není jejich problém. Bohužel na internetových stránkách nemají obchodní podmínky. Sedačku musím převzít ikdyž sem zaplatil jen zálohu. Jenže s takovou může být taky až po Novém roce.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

liska5

0x

Zažila jsem víc jak dvouměsíční skluz v případě skříně a komody. Výrobce ze Slovenska, ale čekal na nějaké komponenty, tuším z Finska, aby prý mohl nábytek odeslat... Jednali, jako by to bylo úplně normální...

 

re4zon

0x
A tos nepodepsal nejakou smlouvu pri placeni zalohy? Dat nekomu zalohu a nemit k tomu nic na papire, to bych si teda dvakrat rozmyslel. Kazdopadne, pokud nic takoveho nemas, budes muset cekat, nez se uraci dodat. Pokud najdes aspon neco s uvedenim terminu, muzes odstoupit od smlouvy pro podstatne poruseni a pak se soudit o zalohu. Kdyz to neprevezmes, bude ve stejne situaci obchod. Jak ti prokazou, ze sis neco objednal a ze to dodali aspon priblizne v terminu?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]