Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

ČEZ má zpoždění ve vyúčtování faktur

Od: adamec odpovědí: 23 změna:
Měl jsem odečet elektřiny začátkem měsíce listopadu.Distribuce včas předala fakturačnímu oddělení odečet, ale přesto doposuď nemám vyúčtování ani žádné nové zálohy už 2 měsíc nastavené.Na infolince mi řekli, že lidi ze zkrachovalé Bohemia Energy se k nim navalili a oni se věnují nejvíce novým zákazníkům a stávající zákazníci mohou na roční vyúčtování čekat bůh ví jak dlouho.Házet takto přes palubu dlouholeté zákazníky kteří jim ve fixaci dali důvěru je nefér.Jak to vidíte Vašim pohledem a už někdo to od ČEZ dostal vyúčtování?

 

 

23 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

id

2x

Pane Adamec, o co vám jde? Peníze na energie si pravidelně ukládejte třeba do Monety bank na 2,5% a vyúčtování i doplatek at přijde až na Silvestra dalšího roku. Jen na tom můžete vydělat.

Učet do Monety si zřídíte od vás z domova, ani nemusíte vstávat ze židle.

joudic*
proc zrovna ta nejhorsi cz banka
id

Můžete vaši poznámku o nejhorší bance rozvést a dát tázajícímu nějakou radu? Děkuji.

zts
Nemůže, protože bohapustě kecá. Je pár daleko horších bank než Moneta

 


0x
Taky čekám.Pry mám vydržet do 14 dní to bude, zpoždění způsobilo to, že to musí přepočítávat kvůli zrušené sazbě 22%dph.Jsem dlouholetý zákazník ČEZ.
adamec

Na infolince mi řekli čekat ještě do vánoc nebo po Novém roce,na kontaktním centru nic nevědí a na zákaznickém centru do 1 týdne.Každý z nich říká něco jiného a co si z toho mám vybrat.Každopadně na počítání mají snad výkonné počítače s účetním programem,že to nemusí jako v dávné historií počítat ručně.Nezaplacení několika měsíčních záloh v rozpise potom může způsobit velký nedoplatek.Měla správně vypadnout jen 1.záloha v roce.

Rozpis záloh mám u ČEZu normálně uvedený v jejich on-line kanceláři. Jenom vyúčtování mi teda chodí k jinému datu. Pokud se vaše spotřeba nezvýšila, tak si tam lze nastavit navýšení takové, aby to odpovídalo cca avízovanému zdražení.

Ano, jsou zavaleni, nestíhají. A když už se mi podaří nim dovolat, tak jsou sice velmi milí a ochotní, ale informace podávají někdy neurčité a někdy i nesprávné.

Pokud nemám vyúčtování,tak si žádné zálohy nastavit nemohu.
id

Na ČEZ ON-LINE jistě máte zřízen účet, který si můžete spravovat sám. Když nutně musíte posílat čezu peníze, tak si připočtěte k bývalým zálohám asi 30% a nastavte si zálohu sám. Nakonec zálohu si můžete nastavit třeba na 5ti násobek stávající, oni budou jen rádi.

Že pracovníci čezu nestíhají, to snad pochopíte.

Nastavit zálohy NELZE.

@pavlos

jak nejde? já vyučtování ještě nemám (až v dubnu) a zálohy sem si měnil minulý měsic

Já mám vyúčtování v listopadu, ještě jsem ho nedostal, tudíž mi v ČEZ online zálohy nastavit nejdou.
id

U čezu jsem si před 14 dny zvedla zálohu jen o rozpočítanou 2 měsíční původní platbu nebot 2 měsíce je inkaso bez zálohy. Dále si jí zvedat nebudu, proč skladovat finance u čezu, když mohu výhodněji.

ČEZ online

 

jurajjuraj*

0x

tak nejak nechapu kde je problem, stav elektromeru jste meli zaznamenany a jestli prijde vyuctovani driv nebo pozdeji je jedno ne

zalohy bych posilal stejne jako doted a nebude problem

blahut

Zůstaňte v klidu. Žádné vyučtování vám nepřijde. Zato příští měsíc přijde v doporučeném dopisu upomínka za nezaplacený nedoplatek se smluvní pokutou 250 Kč. Zřejmě se jedná o novinku, jak vyždímat ze zákazníků více peněz. Dopis stojí 45 korun, vytisknutí upomínky 5 Kč, 200Kč jde do kapsy firmy. At žije ČEZ!

 

joudic*

0x
nic jsem neplatil a uz jsem davno u jineho dodavatele, cekam na vyucto

 


0x
Tak ČEZ už konečně poslal plán záloh na příští období.

 

luiss*

0x

Dobrý den, sic nejsem u ČEZu, ale řeším ten stejný problém. K 15.11. 2021 jsem přešel k jinému dodavateli. Zaslal opisy měřidel a požádal o konečné vyúčtování. Po včerejší urgenci mi přišel meil: z důvodu legislativních změn v oblasti DPH (na základě nařízení vlády), není možné v současné době vystavit fakturu.

Operátoři mi nejsou schopni odpovědět a tak si píšu pouze skrze infolinku.

Tak asi tak.

 

 


0x

Také jsem u ČEZu a také jsem si sama navýšila zálohy, i když jsem stihla uzavřít novou fixaci ještě před tím krachem BE. Ale já používám platbu převodem, jsem tak zvyklá. Takže s navýšením záloh nemám vůbec žádný problém, jednoduše jim posílám o 3 stovky víc a je to. Jsem u nich od roku 2005 a nemohu si na nic stěžovat. Přeplatky mi vždycky řádně vraceli a když jsem s nima musela komunikovat, vždy byli ochotní a trpěliví. Ale já je nemusela kontaktovat v tuto dobu, kdy jsou zřejmě pořádně přetížení, tak je jasné, že asi všechno nestíhají. Ale pokud Vám jde jenom placení záloh, tak se řiďte tím, kolik jste platil loni a navyšte si zálohy dle vlastního uvážení. Když budete mít přeplatek, tak Vám to určitě vrátí. Ale to přece víte, píšete, že jste také jejich dlouhodobým zákazníkem.

racio

Přesně tak - ČEZ je jedna z mála kvalitně fungujících firem.

 

racio

0x

Vždyt všechno, vč. faktur máte přístupné elektronicky na stránkách ČEZu. Od září jsem měl 4 vyúčtování (plyn, elektřina) na třech odběrných místech - vše bez problému, vč. vrácených přeplatků. Zálohy si u ČEZu každý odběratel upravuje podle svých potřeb prostřednictvím internetu. S čím máte problém?

kimbert*

Myslím,že 11 měsíců už problém je vyřešený...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]