Nejste přihlášen/a.
V lázních na mě čekal na pokoji pěkný budík. Tak jsem si ho pokaždé večer natáhla a v pohodě. Snídaně začínala od 7 hodin, procedury od 7,15. Proto jsem požádala o procedury později, abych stihla nejprve snídani. Nebo když byla procedura příliš brzy, na snídani jsem šla až po ní. Vždycky to šlo nějak vyřešit.
Nejste malé děcko, nastavte si budíka a ráno šup do toho! Oni tam na Vás čekají, připravují třeba potřebné věci na určitou teplotu a když nepřijdete, je to na nic. Mohli místo Vás vzít někoho jiného. Jenže nevěděli, že ten dotyčný vyspává a čekali zbytečně.
Nemohu Vaše chování hodnotit, procedury jsem zvládla úplnšě všechny. Kdyby nebyly potřeba, tak by mu je nedali. Ale známá za neúčast něco doplácela, něco kolem 2 tisíc. Je škoda, když si toho člověk neváží a zbůhdarma to prošustruje. Jaga.
Při ukončení pobytu jdete znovu za lékařem, který vás přijímal do lázní. Tomu jsem odevzdávala "docházkový list" který řádně kontroloval. Co mu řeknete? Píšete, že párkrát se vám to stalo, hmm, jednou se snad dá vymluvit na zaspání, co zbytek?
Já potřebovala jednou nejít na proceduru. Ráno jsem tam zašla a poprosila o razítko, že v poledne budu mít návštěvu. Paní mi dopředu razítko nechtěla dát, že mám přijít před zavíračkou. Chápu, kdyby mě přejelo auto, těžko mohu být na proceduře. Dostala jsem razítlo a paní velkou čokoládu. To vás nenapadlo takto to udělat?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.