Nejste přihlášen/a.
Máte někdo čerstvé zkušenosti s prvním přihlášením do Poštovní spořitelny?
Řádek "Uživatelslké jméno" je mi jasný (11 místné číslo, uvedené na "dohodě o identitě"). Co ale napsat do políčka "Vstupní heslo"? Protože ještě žádné heslo neexistuje, zadal jsem podle nápovědy 9 místný kód, který mi přišel SMS na mobil. Předpokládal jsem, že je to onen požadovaný PIN. Jenže když se pokusím o přihlášení, je mi oznámeno, že to je špatně. Zkoušel jsem to 2x, potřetí už se splést nesmím.
Bohužel, dovolat se na jejich informační centrum je prakticky nemožné.
Prosím, nepište mi, že si mám najít jinou banku. Mám pádný důvod volit právě tuhle.
Nemůžu vytvořit (změnit) heslo, když nejsem přihlášený. Jde o první přihlášení do systému a k tomu by mělo sloužit zaváděcí heslo dodané bankou, jenže to nefunguje. Teprve po přihlášení můžu heslo libovolně měnit.
Nemůžu to zkoušet metodou pokus - omyl, protože mám jen 3 pokusy (pak se to celé zablokuje) a 2 už jsem vyčerpal.
My to vyřešili až přes hovor s ČSOB kdy nám následně poslali další kód se kterým jsme si vytvořili "bankovní identitu"na stránkách ČSOB, přes které se i do Poštovní Spořitelny přihlašujeme. Přes stránky identita.csob.cz/...
Bankovní identitu jsme vytvořili přímo na pobočce. Je na ní uvedené "identifikační číslo", které se má při prvním přihlašování použít jako "Uživatelské jméno". Úřednice mi ho dokonce zvýraznila. Bylo mi řečeno, že mi heslo pošlou přes SMS. Skutečně cosi přišlo, jenže to nefunguje. Bohužel už nemám odvahu to zkusit znova, pokud nemám 100% jistotu, že to dělám dobře.
No nic, ráno se tam pokusím znova dovolat, třeba tam nebudou mít takový nával.
Klidně to zkuste znova a klidně je telefonem (i osobně) otravujte. První přihlášení byl horor a kdyby to bylo pro mě, tak už jim dám zbohem. Když si uvědomím, že to chtějí hlavně důchodci, tak pro ně to musí být na infarkt.
A je to!
Jak prosté, pravil by klasik. Když jsem se po nekonečném čekání konečně dovolal na infolinku, ukázalo se, že chybu dělám hned na začátku. Klikal jsem totiž na první řádek v nabídce a měl jsem kliknout až na řádek druhý . Na to mě ovšem nikdo neupozornil a ani nikde v nápovědě o tom zmínka nebyla. Snažil jsem se tak přihlásit někam jinam, než jsem měl.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.