Nejste přihlášen/a.
Jak se bránit?
Inu, mluvit umíte...a červené tlačítko na telefonu také jistě máte.
Jinak si ale musíte vyhodnotit, zda Vám operátor nenabízí nějaký opravdu neodolatelný tarif, třeba byste si pomohl.
Pokud je vaše měsíční útrata 14,30Kč, pak jim to stačí říct..a už nezavolají.
Já mám volbu buď minutový tarif (což mne vyšlo na cca 280-320Kč za měsíc), nebo flat tarif za 320Kč měsíčně. Zvolil jsem flat a neřeším desetikorunu nahoru nebo dolu.., každý měsíc mi přijde faktura na stejnou částku a volám jak chci.
To víte, za každou ovečku mají prachy a jsou podle toho i hodnoceni. Já jsem na netu vybíral internetovou TV a vyplnil i přihlášku. Ale neodeslal a už mě 14 dní otravovali úplně stejně. Dobré je jim hned na začátku natvrdo říct že nemám zájem a pak už můžete dělat naschvály. Třeba říct moment, položit mobil a dál si dělat svoje, ono je to přestane bavit. Nebo si dát číslo do blokovaných. Zvykejte se. Bude to ještě horší.
Říkat stále jasné NE!
Mám taky předplacenku a blbost to rozhodně není. Defakto když píšu nebo volám, tak přes apku mobilu přes wifi. Obyč sít téměř nevyužívám a když si dobiju mobil za 200kč, tak mi vydrží i přes půl roku vpohodě. Jakýkoliv paušál by pro mne byl tedy zbytečně ztrátový a další úvazek k tomu..díky, nechci.
A to právě tyhle společnosti chtějí..aby měly stálé měsíční platiče..proto i mě občas dojde nějaká smska na "výhodný paušál".
Jasně, kdybych byl baba a měla rodinu, děcka, tak se vyplatí mít nějaké neomezené volání..nebo podnikatel..nebo pan nepostradatelný..ale takhle fakt ne.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.