Nejste přihlášen/a.
Zkontrolujte, jestli jste to omylem neposlal na nějaký jiný účet. Každopádně v každém případě to reklamujte u banky.
Tak ještě bych vyplnil na equabank.cz/... tu část "Kontaktujte mě". A zkoušel se dál dovolat na infolinku.
Banky většinou přes víkend předělávají operační systémy, prostě dělají změny, optimalizují.
Vždycky mám na hlavní stránce informace, že se to bude dít. I po naběhnutí stránek potom mnohdy bývá problém.
Je to 14 dní, kdy měly být stránky v provozu, ale vždycky se při akci něco pokazilo, nebo jsem se třeba vůbec nemohla přihlásit. Je vidět, že to u Vaší banky také nezvládli. Pokud jste poslal ověřovací kód třikrát, tak ty převody určitě odešly.
Všechno se najde a dá do pořádku, v tomhle jim věřím.
Těch žádostí a reklamací budou mít nyní spoustu. Nebudete jediný.
Možná budete mít za pár hodin peníze automaticky připsané, vyčkejte.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.