Nejste přihlášen/a.
Samozřejmě, že svoje peníze odesílatel vymáhat může. Musí ale PROKÁZAT, že vám zásilka BYLA doručena. VÁM, ne jiné osobě. Nemohl třeba převzít zásilku jiný člen domácnosti? Požádejte, at vám prokáží vaše převzetí zásilky /upomínka zřejmě má uvedenu nějakou e-mailovou adresu případně telefon/, to zatím stačí. Pravděpodobně přijde další upomínka, na tu reagujte doporučeným dopisem. Pokud by poslali jako důkaz převzetí něco s vaším podpisem, můžete podpis, pokud není váš, ale pouze někým napodoben, zpochybnit. Pátrání po případně ztracené zásilce je věcí odesílatele, nikoliv vaší. No, a pokud zásilka dosud nebyla zaplacená, není to vaší věcí vůbec, vy jen můžete reklamovat její nedodání, pokud vám o zboží nadále jde.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.