Nejste přihlášen/a.
Přes internet jsem koupil na Alza.cz lednici. Druhý den jsem ji vrátil, nevyhovovala. Při převzetí na pobočce Alza mi napsali do předávacího protokolu - poškozené zboží - NE. Když mi posílali peníze, tak mi poslali částku o 830Kč menší za poškození. Jak je mám donutit, aby plnili v celé výši zakázky.
Napsal bych oficiální dopis, kde bych žádal o vyplacení rozdílové částky a přílohou bych poslal i předávací protokol z pobočky...existují pouze 2 možnosti řešení.
1) Nepřevzít zboží na pobočce, protože je poškozené = nevrátit 100% ceny potažmo nic
2) Převztí zboží a pobočce bez poškození = vrátit 100% ceny
tím, že převzali zboží a ještě vystavili doklad o tom, že zboží není poškozeno se připravili o možnost 1
Toto Alza vyriesi rychlo : prehlasi, ako prvy pracovnik urobil zbeznu obhliadku a potom niekto na centrale podrobnejsiu, kde nasli poskodenie, ci uz realne alebo vymyslene. Zalezi na tom, ako maju spisane VOP, co sa tyka posudenia neposkodenia. Oznamili vam, co presne je poskodene?
Vy trvajte na svojom, mate v ruke papier.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.